Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

I väntan på Leopard


zoi

Rekommendera Poster

Ja, som rubrikraden säger.. att vänta på något gott känns ju alltid värre än att vänta på något mindre bra :-)

 

Hur får ni tiden att gå tills fredag?

 

--

Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Har två tentor att sysselsätta mig med, så det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag undrar mest över är om man får Leopard på fredag när man förbokat? Står att den är färdig att skickas då bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Precis; det är skumt. Står även bara avsändningsdatum på mitt kvitto, och inget leveransdatum. Skulle dock tippa på att det skickas ut den 26e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att få tiden att gå är inget som helst problem. Problemet är att få tiden att räcka till. Och det gäller hela tiden, inte bara denna veckan.

 

Som utvecklare kan jag ladda ner Leopard lagligt när jag vill sedan flera månader, men det finns inget särskilt som lockar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att få tiden att gå är inget som helst problem. Problemet är att få tiden att räcka till. Och det gäller hela tiden, inte bara denna veckan.

 

Som utvecklare kan jag ladda ner Leopard lagligt när jag vill sedan flera månader, men det finns inget särskilt som lockar.

 

lyckost.... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag väntar inte bara på leopard, jag väntar på en hel macbook som jag tänkte beställa på fredag så jag får nya katten medskickad.

har kört pc sedan urminnes tider, så det ska bli spännande.

lägger min tid på att förbereda pc:n för att ställas in i garderoben, stackarn ska få agera server...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag väntar inte bara på leopard, jag väntar på en hel macbook som jag tänkte beställa på fredag så jag får nya katten medskickad.

har kört pc sedan urminnes tider, så det ska bli spännande.

lägger min tid på att förbereda pc:n för att ställas in i garderoben, stackarn ska få agera server...

 

Det är rätt åt den XD

nån nytta kan den ju få göra, för det gör den ju aldrig annars, bara skicakr en massa felmeddelanden :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läser böckerna 047175479X.01.MZZZZZZZ.jpg och programming_in_objective-c.jpg så jag kan börja skriva lite Cocoa-program (blir antagligen extra kul om man kan leka lite med Core Animation ;))

dessutom massor med skolarbete :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läser böckerna 047175479X.01.MZZZZZZZ.jpg och programming_in_objective-c.jpg så jag kan börja skriva lite Cocoa-program

dessutom massor med skolarbete :(

skolarbete är nyttigt.... då kan du bli lika framgångsrik som Steve Jobs

 

.... Jag pratar på ichat....det är bästa sättet att fördriva tiden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, jag är inte ens sugen på att ha det direkt, ska vänta och se vad alla tycker åsså kanske köpa det runt jul eller kanske i vår nån gång, har verkligen inte brottom..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läser inläggen i forum

 

Med Vänlig Hälsning

Olli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...