Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

hjälp... behöver en "Noob förklarad" guide om upplåsning


Dan1jel

Rekommendera Poster

jag har kollar runt på nätet och hittar direkt inte någon lätt sida där man kan fixa upplåsningen på sin iphone, jag har dock ingen nu men vill ju vara förberädd tills jag köper en nu i veckan. Jag har även kontaktat ifun.se men dem vägrar att svara på minna frågor i mailen ja skickar..

 

skulle någon kunna vara snäll å länka till en relativt lätt guide (helst på svenska) om hur man låser upp sin iphone 1.0.2 / 1.1.1 på en PC..

 

skulle vara guld att hitta en bra upplåsnings guide..

 

tacksam för alla som deltar med länkar och tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är nog att det inte är enkelt att låsa upp telefonerna - åtminstonde inte för en "noob" som du kallar dig själv. Det finns relativt enkla guider men du måste hålla tungan i rätt mun och förstå hur det går till - annars slutar det kanske illa.

 

Här finns en bra guide:

http://www.ifun.se/kortfattad-guide-uppdat...t-102-till-111/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man skulle göra fel, går det itne att återgöra då? eller lika bra att slänge mobilen om man gör fel? för har nämligen också tänkte att köpa en iphone och låsa upp fast det kommer bli den första telefon jag låser up sånnafall. men jag kan lite saker om datorer om det skulle hjälpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är nog att det inte är enkelt att låsa upp telefonerna - åtminstonde inte för en "noob" som du kallar dig själv. Det finns relativt enkla guider men du måste hålla tungan i rätt mun och förstå hur det går till - annars slutar det kanske illa.

 

Här finns en bra guide:

http://www.ifun.se/kortfattad-guide-uppdat...t-102-till-111/

 

jo de e ju sant.. men då måste ja ju dock ha en MAC, å de har ja varken tillgång till på något sätt :(

men ja har ju hittat lite guider men alla verkar så kompliserade å på engelska så man hajjar ju inte allt dem menar, kanske förstår till 98% men dem 2% kan ju göra rätt stor skillnad :(

 

får väl helt enkelt leta vidare.. tack endå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...