Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Synka kontakter, musik m.m.

Chuchu

Recommended Posts

Hej,

Väntar med spänning på min iPhone som är på väg hem över atlanten och tänkte bara höra hur ni som redan har en använder den ihop med datorn? (Mac....såklart).

1. Använder ni iTunes eller flyttar ni musikfilerna manuellt som till en extern enhet?

2. Hur funkar iPhone att synka med adressboken?

3. Funkar den att synka med iCal?

4. På vilka andra sätt kan man nyttja iPhone ihop med sin Mac?

Jag har sökt på forumet och fått tvetydiga svar men hoppas att någon vänlig själ ska bringa lite klarhet i hur vardagshanteringen funkar. Man har liksom fått vibbar om att man knappt ens ska koppla ihop telefonen med datorn och framför allt ska man inte starta iTunes!.....

Tack på förhand!

Hej,

Väntar med spänning på min iPhone som är på väg hem över atlanten och tänkte bara höra hur ni som redan har en använder den ihop med datorn? (Mac....såklart).

1. Använder ni iTunes eller flyttar ni musikfilerna manuellt som till en extern enhet?

2. Hur funkar iPhone att synka med adressboken?

3. Funkar den att synka med iCal?

4. På vilka andra sätt kan man nyttja iPhone ihop med sin Mac?

Jag har sökt på forumet och fått tvetydiga svar men hoppas att någon vänlig själ ska bringa lite klarhet i hur vardagshanteringen funkar. Man har liksom fått vibbar om att man knappt ens ska koppla ihop telefonen med datorn och framför allt ska man inte starta iTunes!.....

Tack på förhand!

1. Det går bara med iTunes.

2. Automagiskt genom iTunes.

3. Automagiskt genom iTunes.

4. Genom iTunes synkar den "allt" inkl bilder, filmer, musik, adresser & kontakter, bokmärken i Safari, kalender osv.

Apple-enkelt med andra ord :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...