Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpa iPhone


Disp0sable

Rekommendera Poster

Hallå hallå!

 

Nu när man enkelt kan låsa upp en iPhone med ett gratis program så blev jag lite mer nyfiken på den. Plus att många redan testat och det verkar funka att ringa i sverige?

 

Men det handlar ju om rätt många pengar. Hur gör man för att undvika att bli blåst? Tipsa gärna och tipsa gärna om specifika säljare som man kan lita på.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje dag kommer nya säljare upp på exempelvis Blocket som köpt upp 1-2 eller fler telefoner under resa i USA och som vill tjäna en hacka på mellanskillnaden.

 

Tror inte det finns många som du kan "lita på" mer än att du får telefonen i handen mot det belopp ni kommit överens om - inga återförsäljare säljer telefonerna och du har ingen garanti på telefonen när du väl låst upp den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har också tänk köpa en men då är frågan kan man inte köpa den genom internet på tex www.apple.com och köpa den utan abonnemang? fast den fortfarande är låst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje dag kommer nya säljare upp på exempelvis Blocket som köpt upp 1-2 eller fler telefoner under resa i USA och som vill tjäna en hacka på mellanskillnaden.

 

Tror inte det finns många som du kan "lita på" mer än att du får telefonen i handen mot det belopp ni kommit överens om - inga återförsäljare säljer telefonerna och du har ingen garanti på telefonen när du väl låst upp den.

 

där har du lite fel bjornstrom det finns faktisgt en svensk återförsäljar http://www.neptunsat.com/apple-iphone-8-gb...154e218e090e5db

Har varit i kontakt med företaget. telefonen levereras upplåst och 1 års garanti utlämnas.

 

Hej

Ni har 1 års garanti. Ja den är upplåst.

MvhNeptunSat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om du kan tänka dig att beställa telefonen från folk utanför sverige så kan jag varmt rekommendera www.usadirect2003.com, där har både jag och mina vänner beställt luren och de har mycket bra service och snabb leverans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har också tänk köpa en men då är frågan kan man inte köpa den genom internet på tex www.apple.com och köpa den utan abonnemang? fast den fortfarande är låst?

Bara om du har adress i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...