Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leopard släpps lös om tio dagar


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Beställt och klart. Kommer nästa vecka. Hoppas att boxen kommer lite tidigare än fredag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det med studenrabatter är jag nästan säker på att det kommer revideras. I dagsläget går det vanliga procentsatsavdraget in när man klickar vidare. Vänta bara ett par dagar efter det riktiga släppet den 26e. Orkar man inte vänta de extra dagarna så tror jag nog man ska se över sin livssituation ganska omgående!

 

Tycker ni verkligen Apple legat i om man jämför det stora steget till Tiger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Up-to-date finns på svenska applestore, man får bara vara lite klurig.

Har lagt in en beställning, 85:- är det ju klart värt :D

 

Hehe, klurade till samma sak imorse faktiskt! Nu är det bara att vänta in min MacBook (kommer på fredag), eller rättare sagt dess serienummer, för att sedan lägga in en beställning på Leopard! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har bokat familjelicensen på Svenska Apple Store. Är det nån som vet om jag kommer få det den 26 eller vänta till måndagen eller tisdagen?

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag vet är det det datumet som de släpper iväg det från fabrikerna så att det lär väl nå butikerna och de som beställt från applestore några dagar efter. Det är i alla fall de erfarenheterna jag har haft från Touch. Rätta mig gärna om ja har fel. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej :)

 

Äntligen har nedräkningen börjat för det otroligt snygga och väl gjorde operativsystemet "MAC OS X Leopard 10.5" , med sitt vackra utseende och alla sina fantastiska funktioner kommer just ditt arbete förenklas en hel del, ca 8 dagar kvar och detta underverk slår genom :)

 

 

Vill du ha det nya Leopard men vill inte lägga ut ca 1200kr på ett operativsystem?

 

Var inte orolig eller ledsen, har du köpt din MAC någon gång mellan den 1/10-2007 - 29/12-2007 så kan du faktiskt uppgradera ditt operativsystem till Leopard för endast 85kr (inkl.frakt och skatt)

 

 

Klicka här för att ta del av erbjudandet

 

 

(OBS)Som sagt, detta gäller ENDAST dem som köpt sin mac mellan datumen 1/10-2007 - 29/12-2007(OBS)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag vet är det det datumet som de släpper iväg det från fabrikerna så att det lär väl nå butikerna och de som beställt från applestore några dagar efter. Det är i alla fall de erfarenheterna jag har haft från Touch. Rätta mig gärna om ja har fel. :P

Finns i butiken dagen då det släpps och inte senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns i butiken dagen då det släpps och inte senare.

 

 

Jarting du har så rätt man kan ha, Apple har redan börjat skicka ut Leopard till butikerna så att även butikerna kan börja sälja den 26/10-2007.

 

 

Undrar ni hur jag vet detta så jobbar en bra kompis till mig på onoff i Växjö och han är inköpsman då och enligt honom så är Leopard på väg till Onoff's huvudlager och ska skickas ut till alla butiker i Sverige, går allt som planerat hos onoff och med leveransen så finns det för försäljning den 26/10-2007 hos onoff :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag vet är det det datumet som de släpper iväg det från fabrikerna så att det lär väl nå butikerna och de som beställt från applestore några dagar efter. Det är i alla fall de erfarenheterna jag har haft från Touch. Rätta mig gärna om ja har fel. :P

 

synd i så fall, då kan man inte ens få den snabbare genom att gå till en affär heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, ja har fel. Najs att det kommer så snabbt i alla fall. Då får man dra sig till nån applebutik nästa vecka o kolla hur de ser ut ju. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan beställa med studentrabatt. Logga in på studenkortets/mecenat Apple store så får du priset 1095 kronor istället för 1195 kronor. Rabatten är alltså bara 8,37 procent. Det ska jämföras med 50%-rabatten från förr i tiden.

 

 

Kan man, rent teoretiskt, gå samman 5 personer och köpa ett "familjepaket"? Har det några praktiska nackdelar eller är det bara juridiskt fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man, rent teoretiskt, gå samman 5 personer och köpa ett "familjepaket"? Har det några praktiska nackdelar eller är det bara juridiskt fel?

Det är ingen skillnad på en singel eller en familj licens skiva, bara avtalet som skiljer sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men alltså eftersom jag beställt från Apple borde jaag ju få den den 26?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då beställde man sin första licens någonsin. Känns som pirat av OS X inte är värt det till det fina priset och vad man får.

Den skickas 26e och kommer med stor sannolikhet den 30e. Brukar ta 2 dagar för leveranserna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Släppet sker 1800 enligt MacForum. Det skall väl ske samtidigt över hela världen när dom amerikanska butikerna öppnar på fredag morgonen. Misstänker om man har beställt via Mac Store mm. Så får man det tidigast måndagen 29 oktober. Troligtvis ingen budfirma levererar efter 1800 en fredag eller en helg...B)

 

Fredag 26:e oktober kl. 18.00 i våra butiker på Kungsgatan 28 och Avenyn 31.

 

http://www.macforum.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär då har man lagt in en beställning, har sån tur att jag kan utnyttja Up-To-Date erbjudandet ! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...