Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

ett antal frågor angående touchen


venacava

Rekommendera Poster

har haft min touch ett tag nu, undrar ett par småsaker..

 

1. när man surfar på safari, kan man inte göra som på sin egen mac, öppna en länk i ett nytt fönster? stör mej att man öppnar länken man är intresserad av i det 'egna' fönstret

 

2. hur ska man använda touchen för att förbruka så lite ström som möjligt? ha den avstängd, eller ha den på vila.. frågan avser en tidsperiod på 6-8 timmar.

 

3. engelsk 't9' finns ju, men finns inte svenska t9??? någon intelligent ordbok borde ju finnas på svenska tycker man. kan man ställa in denna på ngt sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag letar också efter ett sätt att stänga av t9-funktionen på.

 

Hur stänger man av den? Går det inte bara att sätta den vila?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men vadå, har inte du den svenska t9 versionen heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja har inte heller det. Lite konstigt tycker jag. Dock lär den sig ord hela tiden så orkar man vänta ett tag kanske det funkar bra. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har haft min touch ett tag nu, undrar ett par småsaker..

 

1. när man surfar på safari, kan man inte göra som på sin egen mac, öppna en länk i ett nytt fönster? stör mej att man öppnar länken man är intresserad av i det 'egna' fönstret

 

2. hur ska man använda touchen för att förbruka så lite ström som möjligt? ha den avstängd, eller ha den på vila.. frågan avser en tidsperiod på 6-8 timmar.

 

3. engelsk 't9' finns ju, men finns inte svenska t9??? någon intelligent ordbok borde ju finnas på svenska tycker man. kan man ställa in denna på ngt sätt?

 

2. stäng av Wi-fi när du inte använder det, stäng av Touchen genom att hålla inne Sleep-knappen ca 3-4 sekunder, slide:a för att stänga av.

 

3. Vad jag vet finns inte svenskt T9 än utan bara "ordinlärning".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...