Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ipod Touch: Defekta skärmar! / Black problem


Nima2001

Rekommendera Poster

Hej alla.. Jag har läst runt massor på andra forum och har insett att vår största rädsla var att få en v. 36/37 ipod touch.. För att de hade defekta skärmar. Alltså svarta områden på film exempelvis blir väldigt fult... Det ser bara ut som en stor svart figur med en mörk gubbe t.ex.

 

Detta problem gäller även v. 38 pods.. Som min egna t.ex... Och flera andra som jag har läst om på forum.. Detta har varit ett stort problem och jag undar, vilka av er här inne har fått detta problem? Och har ni ringt apple angående detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löste sig inte detta via en update? macworld.com höjde to m betyget på ipoden med 0,5 efter uppdateringen pga dålig skärm innan !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det kanske blivit bättre.. men problemet kvarstår på étt visst antal touch, som bara verkar öka med tiden ju fler forum man läser i.

 

Om du kollar på en film som är ganska mörk på vissa delar, så märker du att i det mörka kan du knappt urskilja några detaljer överhuvudtaget.. ser bara ut som stora svarta moln..

 

Problemet är tydligen ett hårdvarufel och kan ju därför inte lösas genom någon uppdatering..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...