Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple driver med Windows


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Microsoft kanske inte längre kan räknas som Apples huvudkonkurrent, men det hindrar inte att företagen skämtar med varandra. Skriver man in "virus" i sökrutan på Apples hemsida får man en liten retsam pik mot Windows.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst micke_nkpg

NÅgon som haft dåligt humor på Apples webavdelning. Att det sedan korsas med IDGs usla "aftonbladsjournalistik" så kan det bara bli blaha av det...

 

Var detta verkligen en nyhet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra humor och nyhetsfloden mår bara bra av att inte vara steriliserad............

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ZZZZZ fan va sämst. Man blir så trött på Apples dynga ibland. Virus bla bla bla, it just works bla bla bla, revolution bla bla, det hade varit sååå skönt med en Applefri månad i media. Börjar bli liiiite mycket, speciellt för ngn som följer bloggar; engadget, giz, bgr, valleywag mfl. SAMMA nyheter på alla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ZZZZZ fan va sämst. Man blir så trött på Apples dynga ibland. Virus bla bla bla, it just works bla bla bla, revolution bla bla, det hade varit sååå skönt med en Applefri månad i media. Börjar bli liiiite mycket, speciellt för ngn som följer bloggar; engadget, giz, bgr, valleywag mfl. SAMMA nyheter på alla...

 

 

Å andra sidan...börjar man bli trött på Apple-nyheter så kanske man inte ska vara inne och titta på Macworld, eller?? :sarcastic:

 

Tycker personligen att ett gott (om än något skadeglatt) skratt förlänger livet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å andra sidan...börjar man bli trött på Apple-nyheter så kanske man inte ska vara inne och titta på Macworld, eller?? :sarcastic:

 

Tycker personligen att ett gott (om än något skadeglatt) skratt förlänger livet. :D

 

Touché

 

Men jag har redan läst historien tre ggr idag, det var det som var min poäng :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag har redan läst historien tre ggr idag, det var det som var min poäng :blush:

 

Är nyheten så spridd har den kanske visst nyhetsvärde ändå? :-)

 

Vi som skriver för MacWorld kan förresten inte ta hänsyn till att vissa läsare följer mängder med andra Macsajter. Skulle vi enbart ha "egna" nyheter skulle inte mycket publiceras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NÅgon som haft dåligt humor på Apples webavdelning. Att det sedan korsas med IDGs usla "aftonbladsjournalistik" så kan det bara bli blaha av det...

 

Var detta verkligen en nyhet?

 

 

Gnäll, gnäll, gnäll.. Var det inte så som tyckte Mac och allt som hade med det att göra (inkl. MacForum) var bara skit och det var det sista du skulle skriva på detta forumet? Tycker du kan fortsätta med att hålla dig borta härifrån om du bara ska vara ohövlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gnäll, gnäll, gnäll.. Var det inte så som tyckte Mac och allt som hade med det att göra (inkl. MacForum) var bara skit och det var det sista du skulle skriva på detta forumet? Tycker du kan fortsätta med att hålla dig borta härifrån om du bara ska vara ohövlig.

 

Blå alzheimer :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...det hade varit sååå skönt med en Applefri månad i media...

Hoppas inte på för mycket av det, tänk på att Al Gore, alltså Apple, alltså egentligen Steve Jobs själv, fått Nobels fredspris för alla feta grejer de gör...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför måste man ta så allvarligt på en sån här sak? En kul grej på Apples sajt - lite skilt från de normala allvarliga företagsflosklerna. En nyhet av typ "fredagskul" på diverse olika nätsajter.

 

Om man sen inte tycker att skämtet var roligt, det är ju en sak. Humor är ju individuellt. Men man kan ju åtminstone inse att det är ett försök till att vara rolig, och sen låta det vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är nyheten så spridd har den kanske visst nyhetsvärde ändå? :-)

 

Vi som skriver för MacWorld kan förresten inte ta hänsyn till att vissa läsare följer mängder med andra Macsajter. Skulle vi enbart ha "egna" nyheter skulle inte mycket publiceras.

Självklart kan ni inte ta hänsyn till att vissa läsare redan sett/hört nyheten det förstår jag med. Alltså jag klickade ju själv på länken...jag VET att jag läst/sett hört. Men jag måste ju få gnälla lite iaf, ni postade ju nyheten och man får kommentera den.

 

 

Varför måste man ta så allvarligt på en sån här sak? En kul grej på Apples sajt - lite skilt från de normala allvarliga företagsflosklerna. En nyhet av typ "fredagskul" på diverse olika nätsajter.

 

Om man sen inte tycker att skämtet var roligt, det är ju en sak. Humor är ju individuellt. Men man kan ju åtminstone inse att det är ett försök till att vara rolig, och sen låta det vara?

 

Jag tar det inte så allvarligt, vet inte om du syftade på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...