Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Panther


pixeln

Rekommendera Poster

Nu när jag har jobbat med Panther ett tag måste jag säga att det är ett rent nöje med nya "findern"! Ett jäkla flyt och och snabbjobbat. Har man dessutom en högerknappsmus blir det ännu bättre. En fullträff tycker jag. Jag hoppar mellan båda plattformarna (win o mac) och gör liknande saker i båda och det är en markant skillnad. Även från Jaguar som var lite tungrott. Kul! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med! Installerade själv 10.3 igår och det tog ett tag att plocka över allt (varför min installation blev krångligare än normalt kan man läsa om här) men när det var klart så var jag riktigt nöjd! Exposé och nya Finder är ju grymmast!!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exposé och nya Finder är ju grymmast!!! (w00t)

För att inte tala om kubsnurren vid användarbyte, riktigt snyggt. kanske inte behövs, men det gör inte att det blir mindre snyggt

 

Expose är också bra, men jag har inte så många fönster öppna på powerbooken, där panthern bor för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ang exposé så är det en kanonfunktion. Verkar dock som exposé gör att min iBook strular ibland så jag skärmen får en liten "död" yta där jag inte kan klicka, typ 3x3 cm…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den där lilla "döda" ytan får jag också ibland.

Undrar varför den dyker upp?

Kör själv på en Imac G4 1.25

 

/Heiko

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att inte tala om kubsnurren vid användarbyte, riktigt snyggt. kanske inte behövs, men det gör inte att det blir mindre snyggt

Jag har inte Quartz Extreme :(...

 

Men å andra sidan så är jag bara en användare på min dator så det gör inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tacka gudarna för exposé!

 

Inte bara snyggt utan väldigt användbart när man kör ljudprogram och samtidigt har några andra fönster öppna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att inte tala om kubsnurren vid användarbyte, riktigt snyggt. kanske inte behövs, men det gör inte att det blir mindre snyggt

Jag har inte Quartz Extreme :(...

 

Men å andra sidan så är jag bara en användare på min dator så det gör inget.

Jag hadde också bara en användare, men skapade en till för att testa :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...