Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Avbeställning av Mac från Apple Store


chuloo

Rekommendera Poster

Hej,

 

För några dagar sedan beställde jag en iMac tillsammans med en iPod touch. Trodde då att man måste skicka in alla papper innan den 30 oktober för att utnyttja Back-to-school rabatten. Tänkte då att det var för sent att få med Leopard på köpet, då de troligtvis kommer släppa den i slutet av oktober, så jag lade in en beställning. Nyligen fick jag reda på att man endast behöver beställa innan den sista oktober, vilket betyder att jag både kan få med Leopard (förutsatt att den släpps i tid) samt utnyttja Back-to-school rabatten.

 

Och nu till saken.. :borstatanderna:

 

Min order är ännu inte ivägskickad, så jag undrar om jag vid avbeställning får tillbaka summan på mitt konto igen, och i så fall hur lång tid tar det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enklast är väl att du ringer Applestore...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengarna har faktiskt egentligen inte dragits, endast reserverats (fast det ser ut som de har dragits). Det tar dock en 5-6 dagar innan reservationen återkallas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengarna har faktiskt egentligen inte dragits, endast reserverats (fast det ser ut som de har dragits). Det tar dock en 5-6 dagar innan reservationen återkallas.

Ok. Tack för det snabba svaret! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...