Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iMac designen nu då?


NicklasRohdin

Rekommendera Poster

NicklasRohdin

Jag la märke till att många var skeptiska till iMacens nya design när den köm för ett tag sedan, och undrar nu vad ni har för åsikter och synpunkter.

 

Själv sitter jag med en go 24"are och är hur nöjd som helst, men jag var lite skeptisk i början också, men det har liksom gått över och nu tycker jag att den är vrålhäftig.

 

Var det så att det var en vanesak eller är det fortfarande många som inte tycker om den nya?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya har alltid var mycket snyggare än den förra som är en av apples fulaste datorer sedan dom började göra "snygga" datorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

tycker att nuvarande iMacen är den fulaste datorn Apple släppt på riktigt riktigt länge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker att nuvarande iMacen är den fulaste datorn Apple släppt på riktigt riktigt länge

 

Haha,jag visste att jag ochdu skulle tycka helt olika;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smaken är som baken. Tyckte att iMac Globen var häftig. Sitter med en vit iMac, tycker den är snygg. :D

 

Med Vänlig Hälsning

Olli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya har alltid var mycket snyggare än den förra som är en av apples fulaste datorer sedan dom började göra "snygga" datorer.

Håller helt med dig :yeahbaby:

Vissa kallar den nya för "varmluftsugnen" men jag väljer helt klart en sådan framför en vit bullig "microvågsugn" smaken är som baket, tror dock baket blir bättre i en varmluftsugn ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag älskade den vita imacen, efter de presenterade den "nya" blev jag hur besviken som helst.

 

Men efter att ha sett den i verkligheten brevid en vit imac, så måste jag säga att den nya är hur mycket snyggare som helst, helt underbar :), faktiskt så blev den vita imacen mycket "fulare" :(, undra om apple överträffar sig nästa gång också :P !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NicklasRohdin

Haha precis det jag menade, paetrick, lite så har jag det me, den nya har blivit mycket snyggare, och blir abra snyggare o snyggare ju längre tiden går...

 

Får se vad dem hittar på nästa gång, hoppas bara det inte kommer allt för snart:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl vara lite fjortisaktig och säga att nya desigen är sjuuuuuuuuukt snygg. Håller med att den inte riktigt gör sig rättvis på bild, men ser man hela härligheten irl, så tror jag inte många tycker den är särskilt ful.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den nya iMacen slår slår det mesta i designväg, och är mycket mycket snyggare än den gamla.

 

Den nya iMacen tycker jag är ruskigt snygg!!! :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och hur upplever ni den "glossy" skärmen? I likhet med designen skrevs det ju mycket om det när den kom. Har själv inte testat nya iMac i sådan förhållanden så att jag fått någon bra uppfattning om skärmen är något problem. Vad tycker ni som har en ny iMac och som använt den ett tag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste ju påstå att på bild är den nya iMacen inte så häftig, men om man ser den i verkligheten är den ju hur cool som helst.

 

För övrigt upplevde jag inga problem med att skärmen när jag såg den i affären för ett par dagar sen, inga spegelproblem eller något sånt.

Jag vill ha en >.<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och hur upplever ni den "glossy" skärmen? I likhet med designen skrevs det ju mycket om det när den kom. Har själv inte testat nya iMac i sådan förhållanden så att jag fått någon bra uppfattning om skärmen är något problem. Vad tycker ni som har en ny iMac och som använt den ett tag?

Jag är sjukt nöjd med glossy skärmen (24") klart den grymmaste skärmen jag har haft! Inga problem hittills :crossfingers: vill inte byta tillbaka. Säger inte endast så för att jag har en utan för att jag tycker det, har dock inte haft några grymma skärmar innan eller den gamla iMac'en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker den e helt okej, föredrar dock gamla g4an än xD.. haha har ingen dock.. men det kommer det kommer :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och hur upplever ni den "glossy" skärmen? I likhet med designen skrevs det ju mycket om det när den kom. Har själv inte testat nya iMac i sådan förhållanden så att jag fått någon bra uppfattning om skärmen är något problem. Vad tycker ni som har en ny iMac och som använt den ett tag?

 

Jag har den nya iMac24 och bredvid så har jag en extra 24" som är mer matt. Jag gillar den nya glossy som känns mer lyxig. Svårt att säga vilken som ger bäst bild men iMacen ger nog lite mer och djupare färger.

Och jag gillar den nya iMacens design. Aluminium har väl inte varit någon favorit men det fungerar bra tillsammans med den svarta ramen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi köpte den "gamla" iMacen till jobbet, men den gick ju inte att ha på kontoret den första veckan för den luktade så starkt av plast (lösningsmedel?).

 

Den nya i aluminium luktar betydligt mindre och man kan vara i samma rum redan efter ett dygn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...