Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nytt skrivbord till Mac & Win


Wuhan

Rekommendera Poster

Tja alla ! :)

Jag tänkte köpa nytt tangentbord, frågan är då om jag ska köpa ett sånt här:

http://www.macoteket.se/product_list.jsp?g...oduct_id=881596

 

eller Apple's egna:

 

http://www.macoteket.se/product_list.jsp?g...duct_id=1237954

 

Det måste fungera i Windows också.

Så vad säger alla ni Mac experter ? :D

Förlåt om det redan finns en tråd om detta, isf hittade jag ej den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har själv S530 och är mycket nöjd med den (förutom när batteriet dör i viktiga mail efterson jag har ignorerat den irriterande röda lampan) men då jag älskar allt som har Apples logo på sig så kommer jag nog att köpa deras trådlösa variant när den kommer ut. Testade ett sånt på Apple Store men det tar nog ett tag innan man vänjer sig vid de nya knapparna kan jag tänka mig.

 

Oavsett så är nog båda bra val.. men jobbar man mycket så är nog S530 att föredra. Har endast haft tillfälliga problem vid ett fåtal tillfällen när knapparna inte tar som de ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag gillar designen på S350 skarpt, liksom Apple's.

Hmm, svårt detta :/

Mgegerfeldt, hur är batteritiden på S530 ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Batteritiden är helt ok faktiskt. Jag har bara tidigare Logitech-produkter för Win att jämföra med och då är det bra mycket bättre. Har tyvärr inga tider men jag kan säga att jag sitter vid datorn ca. 12 timmar om dagen och det funkar mycket bra. Gick dock över till uppladdningsbara batterier för ett tag sedan och de är lite sämre men..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste säga att jag älskar Apple's egna. Det går så otroligt fort att skriva något på det tangetbordet :). Fast det är en smaksak. Det är som att sitta med laptop tangenter. Väldigt mjuka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej.

Detta var svårt :)

Men tack för hjälpen !

Vi får väl se vad det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör Apples. Jag har det till min iMac och det är riktigt trevligt att skriva på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...