Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ringa gratis till fasta telefonnätet?


Sladd55

Rekommendera Poster

Finns sådana program till mac? Om inte helt gratis så kanske att man får x antal fria minuter när man registrerar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns inget som är gratis...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat detta själv? Får det ej att funka, hur laddar jag ner programvaran?

 

Någon som har andra förslag?

 

 

Vad är problemet? kan du inte läsa engelska så förstår jag kanske att det skulle vara svårt.

 

OK, tar det från början, skriv in ditt telefonnummer låt säg att du har 012-3456 som hemnummer, då skriver du 0046123456 som ditt hemtel och liknande för det numret du ska ringa till= klart

 

"programmet" är ett webgränssnitt som funkar efter registrering.

 

för du försöker väll inte ladda ner ett exe program, duvet, det funkar inte till mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite fundersam till att det står med små bokstäver att det kostar 5 cent i anslutningsavgift...

 

 

 

post-113-1191862536_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har använt ett program till windows som var gratis att ringa till hemtelefoner med - helt gratis, jag provade att ringa till ett hemnummber i usa med det och det fungerade, personen i usa ringde även hem till mig med programmet. kommer inte ihåg vad det heter just nu men kan ta reda på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite fundersam till att det står med små bokstäver att det kostar 5 cent i anslutningsavgift...

 

Jag registrerade mig, struntade i att ange något kreditkortsnummer, angav två fasta telefonnummer och tryckte på 'Call!'

 

"

Sorry, you do not have enough credit to complete this call.

Click here to buy more credit

"

 

/ Stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

anade att det fanns en hake...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

anade att det fanns en hake...

 

Och nu fick jag ett mail med registreringen:

 

"

You can now make FREE calls to several countries. These calls are limited to 1 minute per call.

 

If you want UNLIMITED calls to our FREE destinations please go to our website and buy credit.

"

 

/ Stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var det här som jag också funderade på. Att det skulle anges kreditkortsnummer för att ringa gratis och att man skulle tanka på med pengar för att ringa gratis "Så att man kan skicka sms" och liknande. Så även om man aldrig kommer skicka sms genom den här tjänsten så vill dom ha pengar.

 

Nej, det verkar krångligt. Jag håler mig till Skype och deras avgifter. Det fungerar, är billigt att ringa mobiler och hemnummer och jag slipper hålla på med flera olika program som mer eller mindre gör samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har Rixport80.

 

Kostar 75:-/mån

och inga mer kostnader, för samtal inom Sverige till fasta nätet.

Ingen uppkopplingsavgift, ingen samtalsavgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...