Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes tar bort podcasts!


miccet

Rekommendera Poster

Problemet är att jag har en podcast, i detta fall Hak.5 och vill dra ner alla 3 sista episoderna. I mina inställningar för podcasts står det:

 

When new episodes are available: Do Nothing

Keep: All episodes

 

Men när jag laddar hem alla tre så behålls bara den senaste (som passande nog är en inställning under "Keep"). Det är precis som den struntar i att jag har satt att behålla alla podcasts. Har provat att dumpa plist för iTunes, men det hjälpte föga. Någon som har något tips / liknande problem? Provade att söka ett par gånger, men fick inget resultat. Google var inte heller min vän...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

o jag som försöker få bort som avsnitt jag redan kollat på xD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

joakimromson

Jag har ingen vidare koll, och dessutom använde du engelska... :S

 

post-17354-1191708846.png

 

 

Edit: Fattade just att det var precis så du gjort... :P Ledsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe exakt, och på nedladdningen, att inte ladda ner något alls (plockar dem manuellt när jag är på TP kabel). Har engelska jepps :) Tjejen kan inte svenska och orkar inte med två konton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...
o jag som försöker få bort som avsnitt jag redan kollat på xD

 

Det var en gammal tråd, men den handlar om mitt problem.

 

Jag har ställt in i iTunes följande: Hämta det senaste avsnittet och behåll alla ospelade avsnitt.

 

Borde inte detta betyda att podcasts som jag sett/lyssnat på ska raderas automatiskt? Är ju ett jäkla jobb att hålla på att underhålla Poscast-biblioteket hela tiden när det ständigt fylls på av nya program/avsnitt och de gamla inte försvinner.

 

Edit: Aha, så de där inställningarna är för iPod/iPhone? Det är där synkronisering sker och Podcasts tas bort/läggs till. Jaja, bara att rensa biblioteket igen då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...