Hetlund Postad 6 oktober, 2007 Share Postad 6 oktober, 2007 Jag håller på att göra några mallar i MS Word och Excel som kommer att användas av i huvudsak PC-/Windowsanvändare. Tänkte passa på att informera dem om alternativ till MS Office: Har själv kommit på OpenOffice (som är gratis), EasyOffice (för $ 34 eller $ 49) och Sun Star Office (för $ 69). Finns det några andra uppenbara alternativ till Microsoft Office för Windows? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roobban Postad 8 oktober, 2007 Share Postad 8 oktober, 2007 IBM har ju kommit ut med ett gratis paket nyligen. Lotus Symphony heter det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hetlund Postad 8 oktober, 2007 Författare Share Postad 8 oktober, 2007 Jag hittade den här sidan som listar en del gratisalternativ till Office: Just IBM Lotus Symphony som Robban säger, 602 PC Suite, K Office och Celframe Office. Det får väl räcka ganska bra för PC-nissarna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.