Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ipod Touch 3:e parts program, finns dem ännu?


3xiM

Rekommendera Poster

Tja!

 

Jag undrar om de har lyckats hacka ipod touch. Hade varit as gött om ex msn, kanske en mail klient funnits till touchen.

 

Jag menar, teoretiskt sätt borde det vara möjligt?

 

Hörde dock något om att microsoft blockat alla ipod touch mac adresser. Hoppas bara det var ett rykte:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

har iaf hittat msn till ipoden, via safari! : ) Grymt nice, lite segt ibland bara men ändå!

beejive

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har iaf hittat msn till ipoden, via safari! : ) Grymt nice, lite segt ibland bara men ändå!

beejive

 

Funkar det på Ipod touch också? Står att det är för IPhone...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar det på Ipod touch också? Står att det är för IPhone...

 

Jajamän det funkar :ThumbsUp: Ser sjysst ut ^_^

 

meebo är också en variant... och "Heysan" men dom har jag inte testat än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som har hittat nått spel till den? nerladdning lr på något sett genom safari?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som har hittat nått spel till den? nerladdning lr på något sett genom safari?

 

 

http://modmyiphone.com/apps/

Där finns det lite smått och gott, det mesta ska funka till touch =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://readdle.com/

 

wow, så man kan alltså läsa och redigera dokument med det programet i ipod touch!?

 

Nu blev jag mycket mer intresserad av ipod touchen :wub:

 

Redigera vet jag ej, men läsa iaf =) Men jag har registrerat mig och tänker använda http://i.box.net

Där får man 1gb lagringsutrymme =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men...hur lägger man in sånna 3:e parts program då? :unsure: :unsure:

 

det är bara att skriva in url:en i Safari på touchen =) eller så går man till http://modmyiphone.com/apps/ genom safari och klickar sig vidare därifrån.

 

Jag rekomenderar starkt en app som heter AppMarks. det fungerar som skrivbordet, bara att det går igenom Safari, man kan lägga till, ta bort, ändra massa webapps, eller bara lägga in vanliga länkar till favoritsidorna =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow.....tror starkt att jag kommer skaffa en....Men tror ni att det kommer komma en ny ipod touch med mer hårdiskminne innan jul ? B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow.....tror starkt att jag kommer skaffa en....Men tror ni att det kommer komma en ny ipod touch med mer hårdiskminne innan jul ? B)

 

Tycker att 8 gb är lite för lite, och 16 gb är lite för dyr :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tvivlar på att det kommer nåt nytt innan jul. Det här VAR ju förberedelserna inför julen, enligt Jobs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

räkna inte med nya ipods nu förrän nästa september, känns som det har varit så hittills

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hittade myF2P kan någon bekräfta om det fungerar til Ipodt, det står att det ska fungera... men man vet ju aldrig :sarcastic:

 

Det skulle öppna lite fler möjligheter för Ipodt.. (jag tillhör de som är sura på apple för att de tagit bort funktioner på touchen :superirriterad: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man nu lägger upp filer på readdle. Tex ett textdokument.

Tror ni då att man kan, om man kommer in på skolans nätverk, komma åt en skriva å skriva ut dokumentet från ipoden? Skulle vara väldigt nice och då kan man en gång för alla säga hej då till USB-minnen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som några hackare lyckats fixa Jailbreak till iPod touch nu också. Alltså möjlighet till läs och skrivrättigheter från minnet vilket gör att man kan installera 3:a parts applikationer. Så jag tror definitivt att vi inom någon månad kommer kunna använda i princip alla iPhone program på Touch också.

 

Läs hela artikeln på TUAW

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som några hackare lyckats fixa Jailbreak till iPod touch nu också. Alltså möjlighet till läs och skrivrättigheter från minnet vilket gör att man kan installera 3:a parts applikationer. Så jag tror definitivt att vi inom någon månad kommer kunna använda i princip alla iPhone program på Touch också.

 

Läs hela artikeln på TUAW

 

Nej asså jag tror inte det kommer vara möjligt för sist gick det skit och om det går bätre nu tror jag inte att det kommer funka ändå. Men vafan köp en iphone om du vill använda iphone program den är mycket fetare än ipod touch.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej asså jag tror inte det kommer vara möjligt för sist gick det skit och om det går bätre nu tror jag inte att det kommer funka ändå. Men vafan köp en iphone om du vill använda iphone program den är mycket fetare än ipod touch.....

 

Ja jo lite tjockare är den ju, tråden handlar om 3:e part för touch och inte iphone...

 

Time will tell boys, time will tell!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur installerar man program till ipod touchen (ursprungligen iphoneprogram).. finns det något bra anteckningsprogram, word-editerare?

vad tror ni, kommer iphones samtliga program o widgetar bli möjliga att köra på en touch så småningom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer, Touchen är hackad, har hackat min och har alla iPhoneprogram (Mail, Maps, Riktiga Kalendern, Notes samt Stocks installerat) och alla andra som går att få via Installer.ap fungerar (nästan alla) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...