Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bra idé att gömma sig?


macinlove

Rekommendera Poster

Vilken erfarenhet har ni av Relakks, Dold mfl.? Fungerar det bra? Är det värt pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh? Ingen som har någon erfarenhet/ åsikt? Någon? Alla verkar ha åsikter om ALLT i alla andra frågor på detta forum, är det bara mina frågor som är ointressanta???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut inte.

 

Det är bara att de som kan svara på din fråga inte är inloggade just nu. :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dold.se har jag dåliga erfarenheter av, mycket trassel. Det var för ett år sedan, kommer inte att skaffa det igen. Relakks har jag ingen erfarenhet av.

 

Med Vänlig Hälsning

Olli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Min erfarenhet är att dold.se funkar rätt bra. Det händer att man får ladda om en adress för att tjänsten ska hitta sidan, men det är mest på Facebook. Bortsett från det så är jag helnöjd. Jag tycker det är toppen att slippa drälla omkring sitt ip-nummer överallt. Att köra utan den typen av skydd ser jag som att gå omkring på stan och kasta visitkort omkring mig.

 

Tyvärr funkar ännu inte dold.se för Mac OS 10.5 Leopard. Rätt dåligt av IDG att inte ha löst den biten, för det kan ju knappast vara något större problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...