Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Har inte fått trackingnummer än!


Landberg

Rekommendera Poster

Tjenare!

Väntar på min Mac Mini, och den ska komma senast 5 Oct vilket är fredag.

Jag ska bort på fredag så jag vill ju ha trackingnummret för att kunna kolla om den kommer tidigare eller kanske senare.

MEN! med bara två dagar kvar till utsatt leverans så har jag fortfarande inte fått nått trackingnummer, är inte det fel? betyder det att den är försenad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har egentligen ingen aning men jag fick min mini dagen efter att jag beställt och det borgar väl kanske för att det ändå inte behöver vara helt kört. Jag håller tummarna för dig. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag ändrade massa saker, så det kan vara så att jag får den på fredag ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min Mini tog mer än en vecka på sig att levereras. Dock beställde jag nya tangentbordet och musen, ringde till kundtjänsten och fick förklarat att mus och tangentbord skickas från Holland, datorn från Kina. De ska mötas upp och skickas tillsammans till mig.

Vid leveransen va det ändå tre stycken paket...

 

Jag fick aldrig något trackingnummer som gav mig möjligheten att spåra paketet. Kunde endast se att det lämnat Kina. Kundtjänsten ser mycket mer, ring dem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du, den är såååå här!

kom en dag för tidigt, älskar att på på öland och handla av apple, har beställt tre grejer från dem sen jag flyttade hit, alla har kommit för tidigt, tror det är UPS, dom är lite snabbare än TNT.

 

Haade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...