Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Teliadirektör ringde mig från en svensk iPhone"


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Mas Sjödin, chefredaktör för nyhetsbrevet Telekomnyheterna, ringde oss denna morgon och avslöjade att en vän till honom på Telia satt med en iPhone i handen - med svensk mjukvara. - Det här talar emot att Telenor rott hem kontraktet, säger han.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

adam.filipson

Hoppas på telia...

 

det vore bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är alla så positiva mot Telia helt plötsligt? Folk har ju klagat i miljontals år på hur dåliga dom är?

Och kan det inte vara så att han köpt en iPhone från USA och låst upp den själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon har blivit blåst - eller så får någon sparken :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte detta är något häpnadsväckande.

 

"Det här talar emot att Telenor rott hem kontraktet."

Vad är det med detta som talar för att telia fått det?

Det är ju fortfarande bara spekulationer.

 

Sen tvivlar jag på att en "topdirektör" på Telia skulle utsätta sig och företaget för några risker att bryta ett eventuellt avtal med Apple om att det är locket på tills det blir officiellt. Men det är ju också en spekulation.

 

Och om de skulle ha fått en telefon att "prova" så görs det internt, kan inte tänka mig något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är alla så positiva mot Telia helt plötsligt? Folk har ju klagat i miljontals år på hur dåliga dom är?

För mig har Telia alltid funkat kanon. Bäst täckning, kanske inte billigast, men alternativet på kostnadssidan heter ju Tele2/Comviq...

 

Jag kör Telia fast telefoni, bredband, Digital-TV, mobilab. Har aldrig haft några större problem.

 

Men som vanligt är det de som klagar som hörs mest (helt naturligt). Ett företag med många kunder får också mer klagomål än ett med få kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...