Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Snart slut för Boot Camp i Tiger


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

När Apple om några veckor släpper Leopard kommer licensen för att använda Boot Camp i Tiger gå ut. Vill man kunna köra Windows parallellt med Tiger gäller det alltså att installera Boot Camp så snart som möjligt.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget jag lider av då jag snarast möjligt kommer införskaffa Leopard.

Var ju ändå just att alla fick tillgång till betan och även kommer att fortsätta kunna använda den så länge man redan har den...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har redan installerat bootcamp..men vaddå om jag formaterar om hdd om 3 månader t.ex och har bootcamp installation filerna sparade i min externa...kan jag inte använda dem för att installera windows via den samtidigt som ja har tiger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Se bara till att ta hem Bootcamp idag (eller innan Leopard = innan helvetet fryser), bränn ut drivrutinerna och sen kan du installera Windows på din mac när du vill oberoende av bootcamp. För egentligen är det enda du behöver i BC just drivrutinerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se bara till att ta hem Bootcamp idag (eller innan Leopard = innan helvetet fryser), bränn ut drivrutinerna och sen kan du installera Windows på din mac när du vill oberoende av bootcamp. För egentligen är det enda du behöver i BC just drivrutinerna.

 

klart :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...