Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

får inte Youtube knappen att fungera :-(


Levade

Rekommendera Poster

Vet någon hur man får Youtubeknappen att fungera på sin Iphone. finns det något hack?

 

mvh

 

Levade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste ha låst upp telefonen på fel sätt. Börja om genom att återställa telefonen och kör sedan iUnlock-proceduren igen med 1.02 firmware.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min YouTube funkade inte heller efter flera försök.

Jag var i Tyskland i förra veckan och anslöt till T-Mobile, då började YouTube funka.

 

Väl tillbaka i Telia-nätet så går YouTube utan problem.

Jag har ingen förklaring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du testat foljande? Det ar gjort pa en Windows 'hoj'. Efterat var jag tvungen att starta om telefonen.

 

/Pierre

 

Download the lockdownd file (used to bypass activation) and the YouTube certificate files http://rapidshare.com/files/58461644/youtube.zip.html to your PC. You must transfer these files to you phone as described below.

 

In iBrickr, click Files. On the right you should see the file system of the phone. Navigate to:

/usr/libexec/

Click the upload button and select the lockdownd file you downloaded previously.

 

When done, navigate backwards two steps ("up" link on top), then go to:

/var/root/Library/Lockdown/

Here you upload the three YouTube certificate files one by one (data_ark.plist, device_private_key.pem and device_public_key.pem). It will overwrite the ones already on your phone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Om man inte har iBrickr då? (Har 1.1.1.)

 

Vad är motsvarande iBrickr till version 1.1.1.? Kan inte hantera iPhonen på datan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...