Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Safari funkar inte hos Ginza längre!


AndreasGibson

Rekommendera Poster

AndreasGibson

De verkar ha gjort om sidan lite på Ginza och nu går det inte att söka på skivor längre i Safari, vilket gör sidan totalt meningslös. Om man nu inte råkar vara en sån som bara köper det senaste från startsidan ;) Sidofältet är också lite konstigt förresten.

 

Om man öppnar sidan i Firefox går det bättre men sökresultaten är lite röriga med dåligt typsnitt.

 

Ska man maila och skälla lite på Ginza, för jag vill helst använda Safari eller är det nån inställning som jag har missat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sökningen på Ginza har varit kass i två månader. Det går inte att söka på artikelnummer. Jag har ringt ett par gånger (senast förra veckan), men inget har hänt. Ju fler som ringer, desto fortare kanske de får det att funka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga problem med Safari här heller..inte besökt Ginza på åratal..men nu testa jag :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerar väl med Safari. Pröva med att slänga cookies,history och cachefiler för att få det att fungera.
Inga problem med Safari här heller..inte besökt Ginza på åratal..men nu testa jag :borstatanderna:

Jaså?

Sök på artikelnummer 14802 (som är Bruce Springsteens Magic) och du får upp en DVD med Ringaren i Notre Dame. Det funkar alltså inte.

(Samma problem i Firefox för övrigt.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade delvis rätt Telly :P

 

Sökte som du skrev

post-113-1191242790_thumb.jpg

 

 

Men sökte jag på Avancerat skrev in numret och valde artikelnummer så kom jag rätt

post-113-1191242841.jpg

 

 

1-1 :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men sökte jag på Avancerat skrev in numret och valde artikelnummer så kom jag rätt

Jaaa, de har lagt tillbaka sök på artikelnummer! :)

Det har varit borta i minst två månader.

 

Förra veckan fanns inte "Avancerad sökning" alls. :(

 

Tack för att du kollade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AndreasGibson

Jaha, nu verkar det visst funka för mig också, märkligt..

 

Ja då var det väl inget då! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...