Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

joost inbjudan


jananders

Rekommendera Poster

men snälla ska det börja spammas med sådana här inlägg nu igen efter uppdateringen av betan....ta det inte personligt men är sååå trött på folk som frågar efter inbjudningar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snälla, det är väl bara strunta i att läsa, och ännu hellre svara då. Personligen tycker jag Joost verkar helt crap, ungefär som att sitta och kolla på UR´s program bara för att det går, men är man nyfiken och vill så frågar man ju såklart..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förlåt då

 

men finns typ hundra trådar redan som han kunnat fråga i då...sökfunktionen vettu ;) men skitsamma, förlåt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

behövs ingen inbjudan längre, bara o ladda ner på deras sida och följa installationsanvisningarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men snälla ska det börja spammas med sådana här inlägg nu igen efter uppdateringen av betan....ta det inte personligt men är sååå trött på folk som frågar efter inbjudningar

Du kan väl föreslå hur man ska göra istället. Vad tycker du är lämpligt sätt att gå till väga för att få en inbjudan. jag vill oxå ha en inbjudan av någon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

behövs ingen inbjudan längre, bara o ladda ner på deras sida och följa installationsanvisningarna

Har just besökt deras sida. Det verkar som om man fortfarande måste ha en inbjudan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag verkar ha invites tillgodo, framgår dock inte hur många, så först till kvarn!

Namn och mail!

 

(Sist jag kollade runt så var joost inte mycket att hänga i julgranen, men det kanske har blivigt ändring på det nu!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...