Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Prenumerationserbjudanden på MacWorld?


Thoht

Rekommendera Poster

Hej,

 

de flesta har ju säkert fått reklam hem om att "Prenumerera på Illustrerad Vetenskap så får du en mp3-spelare!" eller DVD-skivor med han som var på SVT och snackade om Karl XII och andra snubbar, och jag undrar om MacWorld brukar ha sådana erbjudanden där det är lite lägre pris eller om man får en kul pryl, som passar till datorn! Det vore ju kul. Just nu läser jag tidningen på nätet och biblioteket men det är ju en massa gubbj-vlar där som talar i mobiltelefon. Ofta högt. Vore bra om man kunde läsa tidningen hemma? Men ska jag vänta på ett erbjudande eller? Jag vill inte verka snål eller någonting, men en ny musmatta vore ju bra. Som det stod något flashigt på. Jag menar det är ju ändå skyltar uppsatta om att man INTE ska snacka i mobilen där. Någon som vet?

 

Mvh

Thoht

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under våren var det ett erbjudande jag inte kunde motstå, förläng och betala för tre år och få en el-gato tv-pinne, den funkar perfekt, och var värd ca 1000 spänn, och prenumererat har jag ju gjort sen 92 eller så. Så var inte lessen, det kommer säkert nåt fint igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förlängde och fick en datorväska.

 

Maila till redaktionen och fråga om dom har något lockande erbjudande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju shysst om man kan få en dataväska (om den är snygg) eller en TV-pinne. Annars tycker jag att det mest verkar vara skräp ifrån de flesta olika tidningarna på marknaden. Det jag gillar bäst är som Cap&Design gjorde att man kan vinna en MacProutrustning för 100 000:-. Förmodligen får man bara tidningarna men det är ju bättre med en lott än en fånig mössa med hörlurar i som jag fick ifrån MacWorld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...