Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kö utanför Applestore på Sveavägen


Zoffan

Rekommendera Poster

Nån som vet vad som är i faggorna undrar jag och en hel del andra på mitt jobb. Enlighten us, please! :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte en "Applestore", du tänker på inLife.

Men den kö du menar var nog till Webhallen för att köpa Halo 3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas det kommer en AppleStore snart!!!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Potato head
Hårklyverier, appleaffär som appleaffär…

Jag tycker det är stor skillnad på dessa återförsäljare och en genuin Apple Store, men detta är min åsikt, och det var din.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig förstått dessa bönder som tältar för diverse produkter, ny film på bio, nytt spel, prissänkningar osv. Gå dit senare på dagen eller dagen efter istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig förstått dessa bönder som tältar för diverse produkter, ny film på bio, nytt spel, prissänkningar osv. Gå dit senare på dagen eller dagen efter istället.

 

hahaha!

 

Jag kan förstå folk som vill se filmer först för att inte få den förstörd av allt snack.

Som te.x. The Simpsons Movie, jag såg den på premiären och tur var det, för redan dagen efter visste alla skämten, så jag gick på den två dagar senare igen, och det var nästan ingen som skrattade för alla visste om skämten.

 

Men att ha en pryl först är ganska löjligt, alla andra kommer ändå ha den senare, inte särskillt många som blir imponerade av att nån säger "jag hade den före dej".

Om den nu inte löper risk att sälja slut första dagen och det tar flera månader innan nya kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...