Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Manuell filöverföring, hur?


Penna_ha

Rekommendera Poster

Jag hittar ingen knapp för att dra och släppa mina filer / musik / filmer manuellt! Jag kan inte ens lyssna på musiken i Phonen när jag är i iTunes. Under iPhone > Sammanfattning finner jag bara två alternativ, Synkronisera allting eller bara Synkronisera markerade listor. Just nu har jag bara gjort en playlist som jag lägger all musik / video etc i, och synkroniserar sedan iPhonen med den. Men, ni vet, man vill ha lite mer kontroll än så. Är det såhär skabbigt eller är det en bugg iom upplåsning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr tror jag att det är de har löst det. Jag irritererade mig kraftigt på det först med. Fast efter ett tag vänjde jag mig ganska snabbt. Det finns ju redan program som iToner, snart kommer det nog komma något annat som gör att manuellt kan fixa detta. Men i dagsläget får du nog leva med det verkar det som :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, eller bara playlists, har man mer kontroll för att man kan dra en fil direkt till telefonen än om man får dra den till en spellista som sen syncar mot telefonen..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FredrikBergstrom

Eftersom man inte kan ha iPhone som hårddisk (som man kan med iPods) så kommer detta inte heller gå. Man kan synka iPhonen med en dator, antingen med hela biblioteket på den datorn eller med vissa utvalda playlists. Den fungerar helt enkelt precis som n iPod som inte är i hårddiskläge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...