Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Har nu breidaband...

mjg

Recommended Posts

Ho!

Nu går det undan...är novis vad gäller per-to-per...vilket program (gratis) är bäst? Vilka program finns där ute? Tänkte bl.a. på detta sätt sprida egna musikalster på detta vis, hihi...

LIMEWIRE

Jag vet att det ser skumt ut...jag skiter i det. MP3.COM har lagt ner och jag tar till alla verktyg för att sprida mina egna låtar till cyberrymden. Hallelujah!

[Tråden er stengt]

Need I say more:

Forumpolisen här:

I den här tråden diskuterades vad som är OK och vad som inte är OK. Jag kommer inte att dra upp samma gamla argument igen, min ståndpunkt finns att läsa där för den som är nyfiken.

Jag har stängt, men inte raderat i, den här tråden.

Jag raderar inte, eftersom svaret på den ursprungliga frågan finns att läsa bland våra nyheter på sajten.

Jag stänger, eftersom varje vidare diskussion som har med fildelning att göra, kommer att handla om hur man får det att fungera/var man hittar/hur man gör et c, et c. Och det är inte OK.

Vidare kommer vi, i konsekvensens namn, att tills vidare sluta skriva om nya versioner av diverse fildelningsprogram.

För alla nytillkomna så är jag fullt medveten om att policyn bitvis är godtycklig och att den egentligen inte påverkar omfattningen av piratkopieringen på nätet alls. Men jag ser ingen anledning till att bidra till piratkopieringen på nätet på MacWorlds sidor.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...