Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpt Macbook nu?


Tompas10

Rekommendera Poster

Min skulle komma idag eller imorrn, satt och väntade hela dagen... sen helt plötsligt plingade det på dörren! Jag rusade dit och öppnade. Där stod 2 ungar "Hej, vill du köpa jultidningar?" "Nej!" sa jag och la mig på soffan och deppade :(

 

 

haha, ser det framför mig. :) Ring TNT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar
haha, ser det framför mig. :) Ring TNT!

 

 

Meh! Kollade på tnt's hemsida, den har blivit försenad... routing error. Har varit i malmö sen den fjärde... Hemska värld! Kanske kommer imorrn då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt min MacBook nu!!

 

Jag trodde inte jag skulle ha råd än på länge för min förra intresserade köpare till min gamla dator (PC såklart, bort med den!) drog sig ur hastigt och olustigt... jag har aldrig varit så olycklig förr... men så ändrades mitt liv på en sekund då jag mycket oväntat fick en ny villig köpare och plötsligt hade jag råd :D

 

Nu följer bara några dagars längtan innan den är min.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu gjorde jag det, beställde mig en mellanmodell Macbook och en iPod nano black 8gb. Och ja jag är hur nöjd som helst! Skiter i om det kommer en ny modell eller liknande, och om det har gjort det så hann jag åtminstone med att få med en iPod på back to school erbjudandet.

 

Är det någon som har köpt på Back to school och vet hur man gör sedan med rabatten? Får man tillbaka 1200 på en nano för 1895 kr?

 

Beräknad leverans 11okt-15okt.

 

Längta? JA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...