Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Säkerhetsuppdatering på gång


Pocahontas

Rekommendera Poster

Kolla i Programuppdateraren, en säkerhetsuppdatering för Safari finns tillgänglig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv

Nota bene, den fixar säkerhetshålet som tillät att otrevliga sajter kunde läsa dina cookies.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste nog fel :blush:

Känns skönt att Apple är måna om vår säkerhet i vilket fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installerade...efter omstarten fick jag amerikanskt tangentbord...gick till syteminställningar och fixade tillbaka...Så - ett tips: Bli inte skraja när åäö och annat försvinner...eller när du skriver _ och får ett ? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Assembled in Malaysia står det på mitt tror du de gör tangentbord till Apple i USA fortf? ;) Kunde inte låta bli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Känns skönt att Apple är måna om vår säkerhet i vilket fall :)

Tja, de är nog rädda att göra bort sig med en uppdatering igen, men annars tycker jag att de lät just det här säkerhetshålet vara öppet ganska länge. Det kan inte ha varit svårt att svänga ihop en fix för det liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installerade...efter omstarten fick jag amerikanskt tangentbord...gick till syteminställningar och fixade tillbaka...

Jag installerade och snöflingan fungerade precis som vanligt med samma gamla tangentbordsinställningar som tidigare.

Konstigt att det varierar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag råkade inte heller ut för något strul vid senaste patchningen. Har för mig att ofrivilliga byten av tangenbordinställningar beror på att vissa java-applet "stressar sönder" jaguaren via Safari...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...