Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Call of duty 3 för mac?


Roggler

Rekommendera Poster

Hej intresserade!

Nån som vet om aspyr kommer fortsätta göra Call of duty för mac? Har Call of Duty 2 men väntar på någon slags uppföljare.

Tar gärna emot förslag om roliga multiplayer spel. Vi är ständigt runt 4-8 som spelar samt att åldern varierar så det behöver ju inte vara värst stora banor eller en massa monster med. Ganska naturtroget spel helt enkelt!

 

Tack på förhand!

/Roggler :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CoD 3 kom dessvärre aldrig till något annat än konsol vad jag vet. Däremot är CoD 4 på G vilket med stor sannolikhet kommer släppas till Mac (De har dock släppt WW II och gått in i nutid).

 

Sen finns även Medal of Honor : Allied Assault som jag tycker verkar häftigt. Dessvärre endast till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen finns även Medal of Honor : Allied Assault som jag tycker verkar häftigt. Dessvärre endast till PC.

Allied Assault finns faktiskt till Mac, jag spelade det en hel del för några år sen när jag gick i skolan. Ingen aning om var man kan få tag på det dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allied Assault finns faktiskt till Mac, jag spelade det en hel del för några år sen när jag gick i skolan. Ingen aning om var man kan få tag på det dock.

Oj förlåt jag menade Medal of Honor : Airstrike som kom häromveckan :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste tyvärr rätta dig en gång till, spelet heter Medal of Honor: Airborne.

Oh crap! :blushing: :blushing: :blushing: Nu har jag gjort bort mig! :blushing: Hade temporärt hjärnsläpp igår tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Letade på www.ea.com men hittar inget om "Medal of Honor: Airborne"...

Ni snackar för PC vilket för mig är helt ointressant.

 

Tips på länk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...