Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

ny iPod snart


iMartin

Rekommendera Poster

Tänker du på belkin voice recorder eller? För det tycker jag inte på något sätt fyller funktionen mic-in.. det går ju nämligen inte att välja mic.

Precis, det är det jag menar... Apple vill ju inte gärna att man ska kunna köpa någon annan mik till iPod, då kommer ingen köpa Belkin voice recorder. Så mik-ingången lär dröja, tror jag.

Din teori stämmer om Belkin vore ett Appleföretag...men så är det ju inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I denna tråd är det någon som inte förstår varför man ska ha med sig tusentals låtar. Var det inte det som vi ville ha när iPod inte fanns?

Du får använda mitt namn om du vill ;) ..... Om priset börjar på 3.300:-, fortsätter på 4.300:- och landar på 5.500:- har jag ingen förståelse för varför man ska bära med sig tusentals låtar i iPoden istället för tusentals kronor i plånboken.... Äldsta grabbens bärbara CD har pajat IGEN! I och för sig en garantisak men hade det funnits en iPod i prisklassen 1500:- 2.000:- hade han fått en sådan i julklapp! LARS! INTE TJUVLÄSA :angry: !!!! Priset är dubbelt så högt mot vad jag vill betala ÄVEN om jag får starkt reducerade möjligheter att trycka in låtar... annars köpte jag ju en BMW eller Mercedes istället för Skoda, Hästens istället för Jysk Special osv.... Jag kan ju inte köpa det som är bäst jämnt..... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte att vissa vill ha en färgskärm, den kommer ju bara att dra mera batterier. Skitbra att Apple inte kommit med det ännu.

 

Sen det där med att ha all delar (telefon, radio, MP3-spelare, TV, diktafon, PDA) i en och samma apparat låter bra i teorin, men i verkligheten tycker jag personligen att det är svårt att få alla komponenter att fungera bra i sin helhet. Jag gillar skarpt enkelheten och det snygga med iPod, det som är Apples styrka. Sen finns det alltid något som man kan klaga på, ingen produkt är helt perfekt. I denna tråd är det någon som inte förstår varför man ska ha med sig tusentals låtar. Var det inte det som vi ville ha när iPod inte fanns?

 

 

Jens, nöjd ägare till världens ballaste MP3-spelare

Visst skulle den dra mer batteri; men skillnaden skulle knappast vara stor; LCD färgskärmar idag är inte så himla kraft hungriga; (lyset i iPoden drar betydligt mycket mer än vad än färgskärm skulle göra) sedan kan dom flesta skärmar gå ner på extra lågströmförbrukning genom att minska antalet färger; sänka uppdaterings frekvens osv. så teknisksett bör det inte finnas några som helst hinder för en eventuell färgskärm; det enda jag frågar mig är varför behöver man ha en ?

 

Angånden telefon,radio,mp3-spelare osv; det är dit dagens mobiltelefoner går åt; apple skulle inte ha någon chans här iallafall.

Jag tror inte att skärmen på iPod drar lika mycket eller mer än en färgskärm. Jag har en PDA med färgskärm och den drar mycket. Samt, jag tror inte att om Apple skulle sätta in en färgskärm att det skulle vara en sunkig och enkel, utan en fin med 65000 färger.

 

Men som du säger, varför ha en?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som behövs är såklart video ut. Hur grymmt vore det inte att ha en 60-70 filmer som man kan titta på en vanlig tv , på sin ipod? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som behövs är såklart video ut. Hur grymmt vore det inte att ha en 60-70 filmer som man kan titta på en vanlig tv , på sin ipod? :lol:

Varför inte en inbyggd kaffeautomat?? Eller utfällbar cykel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som behövs är såklart video ut. Hur grymmt vore det inte att ha en 60-70 filmer som man kan titta på en vanlig tv , på sin ipod? :lol:

Eller iallafall kunna ta med sig sin egna semester film till annat folk utan att behöva bränna en DVD eller dyl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...