Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fått erbjudande att köpa en iMac G4?


Hampen

Rekommendera Poster

Jag har en som jag ska sälja för mindre än 4900... Bor du på rimligt avstånd från Södertälje kanske den kan vara intressant?

 

Hmmm sittar i lund! men vad är det för en det kanske är interessant ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra resonemang Axelmann haha! tror dock att min mamma kommer att säga att det får jag fixa själv i och med att jag blir 30 om 14 dagar!

 

Det tycker min mamma också fast jag fyller 47 om 14 dagar............. :hihihi: :hihihi: :hihihi: :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt axelman hahaha kan förstå att du kanske trodde det min stavning är nog inte helt i topp, men det är svårt att invandra från Danmark och lära sig att stava, ni stavar så konstigt hahahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tycker min mamma också fast jag fyller 47 om 14 dagar............. :hihihi: :hihihi: :hihihi: :hihihi:

 

Klart hon ska stötta dig ekonomiskt.

Du ju bara rena barnungen. post-15957-1190720833_thumb.gif

 

Jag blev 48 sista augusti.

Stor pojke nu.

:tarskratt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är svårt att invandra från Danmark och lära sig att stava, ni stavar så konstigt.

 

Nei du guta du.

 

Det er dokker som skriv paa en pussig måte

og så tok dokker og sente de over vanne til modern sitt hjemmeland og fikk Bergenserne

at snakke på en måte at ei isje kan sjönne et einaste or av kaa dem sier.

Sökki väre. Tull og töjs de bare, sjönne du.

 

Tromsø-väring Rules!!! :rockapa:

 

:lol::hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt axelman hahaha kan förstå att du kanske trodde det min stavning är nog inte helt i topp, men det är svårt att invandra från Danmark och lära sig att stava, ni stavar så konstigt hahahahaha

 

Nog stavar vi konstigt... det tar många år att lära sig! :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart hon ska stötta dig ekonomiskt.

Du ju bara rena barnungen. post-15957-1190720833_thumb.gif

 

Jag blev 48 sista augusti.

Stor pojke nu.

:tarskratt:

 

Det var fantastiskt att fylla 40 och vakna på morgonen och upptäcka att man för första gången var torr bakom öronen! :hihihi:

 

Jajaja...OT... jag vet men nu ska jag sluta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du skicka spec. på den till mig med PM? :fundersam:

Molle vill ha en till studion för att byta ut G4 som han har nu. :ThumbsUp:

Vi kan ta specfikationerna här:

 

iMac G5 1,8GHz 17 tum, 1,5 Gb RAM, 80 Gb HDD, Superdrive, Airport, (osäker på om BlueTooth finns) Tiger installerat. Logikkortet utbytt på garanti och har inte gått många timmar sen dess. Inga originalskivor (men kopior av dem). Tangentbord och mus följer med. Jag hade tänkt mig 4700 kronor.

Det är en iMac av den första generationen G5. Nackdelen jämfört med senare iMac G5 är att den surrar/låter högre.

Närmare info om modellen

 

Hmmm sittar i lund! men vad är det för en det kanske är interessant ändå?

 

Jag skickar helst inte datorn. Det är så krångligt, dyrt och sen finns alltid risk för att man blir oense om skicket. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips är att köpa iMattes dator då logikkortet är bytt! Det var ett fabrikationsfel på en bunt iMacar i början. KÖP! :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm med allt vad jag har lärt mig i dag.... hihi då låter det som en bra dator! grejen är att jag har lite svårt att komma till södertälje just nu!

 

Jag har lagt ett bud på den på tradera for 3600,- om jag inte får den då kanske din är interessant!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm med allt vad jag har lärt mig i dag.... hihi då låter det som en bra dator! grejen är att jag har lite svårt att komma till södertälje just nu!

 

Jag har lagt ett bud på den på tradera for 3600,- om jag inte får den då kanske din är interessant!

 

Vad jag kunde se av Tradera-Macen så är de en av de tidigare iMacarna. Det är klart värt att ta iMattes som har bytt logikkort! Om du itne kan få mer info om Tradera-macen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa vi 3% provision även på iMacar..? Minns inte riktigt... :shifty:

 

Så småsint du är. :o Är du den grinige kapitalisten..... ;) Detta gör jag GRATIS. I annat fall vill jag ha REJÄLT betalt. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...