Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Upplåst iPone kompatibel med både Mac & Pc?


pikey

Rekommendera Poster

Har nyligen köpt en iPhone från US och låste upp den (gick grymt smidigt), men jag undrar om det är nån som testat att köra en upplåst iPhone som man låste upp med MAC om den synkar med iTunes i en PC? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Jag gjorde det omvant. Kopte en lur och laste upp den pa min jobb PC och igar kvall sa syncade jag om den med min Mac. Man minns ju problem med iPod och PC/MAC. Det enda som hande var att den andrade mitt iTunes bibliotek.

 

Eftersom jag hade syncat den med min PC och saledes mina bokmarken, contacts (outlook) etc. sa kunde jag behalla dessa installningar samt att jag fick en fraga om att 'merga' mina contacts.

Smidigt da jag har alla mina contacts pa jobbet och outlook men nu har dom importerade i min Mac ;-)

 

For min del sa ar det bara att kora pa. Kolla dock installningarna innan i iTunes, var lite aterhallsam innan du syncar igang ALLT!

 

Lycka till,

 

Pierre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En iPhone återställd på PC går att använda på både PC och Mac. En som är åtetställd i Mac går bara att använda där. Iaf är det så med iPods

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhones fungerar inte som iPods - här spelar inte "återställning/formatering" lika stor roll eftersom telefonen aldrig ansluts till skrivbordet som en iPod. All synkning sker via iTunes. Man kan inte använda den som hårddisk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...