Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Expo i morgon!


Dragonilm

Rekommendera Poster

Nå, så börjar nu Paris-MacWorld i morgon. Är det någon som hört rykten kring mässan? För egen del så tycker jag att det har varit misstänksamt tyst. Skall inga nyheter avtäckas? Skall ens någon keynote (med Steve Jobs) äga rum? Om så, vilken tid (svensk)?

 

Många frågor. Desperat efter vägledning.

 

/Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen steve jobs mig veterligen...jag hoppas bara på exakt datum för leopard, det är det mesta jag vågar hoppas på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen steve jobs mig veterligen...jag hoppas bara på exakt datum för leopard, det är det mesta jag vågar hoppas på

 

God damnit, och jag som var ledig från jobbet när spektaklet vanligtvis börjar på kvällen. Jag som ville följa allt på internet. :P

 

Nåja, Leopard-datum och kanske en aluminium-MacBook och jag blir glad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uncle_travelling_Mac

Kanskje Airport Express med 802.11n ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan nog glömma ny dator, speciellt en helt ny macbook som rykten gått om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte varför men jag tror på 10.4.11, det är ju trots allt tisdag imorgon :P

 

//H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir ju knappast ny MacBook, behöver nog komma en ny MacBook pro först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IDG

"Visserligen är det ytterst sällsynt att Apple presenterar något nytt i Paris (senast var för tre år sedan då iMac G5 gjorde debut)"

 

MACRUMORS

"In recent years, Apple has not used Apple Expo in Paris as a launching ground for new products. The last official Apple keynote speech was given in 2004 by Phil Schiller and introduced the iMac G5. The last time Steve Jobs participated in an Apple Expo keynote was a PowerBook release in 2003. There were no Apple keynotes for the 2005 or 2006 Apple Expos."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IDG

"Visserligen är det ytterst sällsynt att Apple presenterar något nytt i Paris (senast var för tre år sedan då iMac G5 gjorde debut)"

 

MACRUMORS

"In recent years, Apple has not used Apple Expo in Paris as a launching ground for new products. The last official Apple keynote speech was given in 2004 by Phil Schiller and introduced the iMac G5. The last time Steve Jobs participated in an Apple Expo keynote was a PowerBook release in 2003. There were no Apple keynotes for the 2005 or 2006 Apple Expos."

 

Ah, se där! Då lär ingenting spännande dyka upp, då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att Steve lovade att han skulle lansera mycket för ett tag sedan så borde det komma något nu också. Inte Leopard eftersom den skarpa betan nyss släptes och Jobs själv vill visa upp sin älskling.... :bultandehjarta: Inte någon helt ny hårdvaruprodukt heller, men varför inte någon mindre sak? Det kan nog komma nått!!! hOppas! :crossfingers: En MacBook och Mini med den nya integrerade grafikkretsen vore inte en dag för tidig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...