Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mår inte forumet bra? Det går tidvis väldigt segt och....


Axelman

Rekommendera Poster

Gäst Kalle Silver

Skönt att det inte bara var jag som tycker att allt är segt. Forumet är väl överlastat en sådan här kväll :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar
Gäst Kalle Silver

Skönt att det inte bara var jag som tycker att allt är segt. Forumet är väl överlastat en sådan här kväll :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Skönt att det inte bara var jag som tycker att allt är segt. Forumet är väl överlastat en sådan här kväll :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Skönt att det inte bara var jag som tycker att allt är segt. Forumet är väl överlastat en sådan här kväll :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Skönt att det inte bara var jag som tycker att allt är segt. Forumet är väl överlastat en sådan här kväll :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Skönt att det inte bara var jag som tycker att allt är segt. Forumet är väl överlastat en sådan här kväll :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att det inte bara var jag som tycker att allt är segt. Forumet är väl överlastat en sådan här kväll :) :)

 

Jo som du säger (20 ggr) det är skönt :)

 

 

Var det en dubbel macplus som var server här.. eller quad macplus ?

 

Uppriktigt sagt så här kan vi inte ha det på ett macforum.. inte riktigt passande.. känns inte roligt att komma hit längre.. :(

 

Det är ju inte bara ikväll som det strular

 

(nu ska vi se hur många inlägg som det här blir)

 

ps. Va fan gör över tusen personer här... det funkar ju inte :irriteradtjej:

bye!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Jo som du säger (20 ggr) det är skönt :)

Var det en dubbel macplus som var server här.. eller quad macplus ?

 

Uppriktigt sagt så här kan vi inte ha det på ett macforum.. inte riktigt passande.. känns inte roligt att komma hit längre.. :(

 

Det är ju inte bara ikväll som det strular

 

(nu ska vi se hur många inlägg som det här blir)

 

ps. Va fan gör över tusen personer här... det funkar ju inte :irriteradtjej:

bye!

PowerMac G5 är det forumet är på (1)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...

 

ps. Va fan gör över tusen personer här... det funkar ju inte :irriteradtjej:

bye!

 

Tror inte det är 1 000 personer. Folk loggar inte ut och då finns de kvar. Själv måste jag ha missat det för när jag kom in på denna datorn så såg jag att jag redan var inloggad. Dessutom har det varit nästan det dubbla antalet när det var som mest. Nej det är nog något annat som blivit lite för trött.

 

Men se dubbel- (eller 20-dubbel-) postandet från den ljusa sidan - det ger ju fler inlägg så inläggsjagare slipper de övriga "poångtrådarna"

 

Men jag håller med - att det tar evigheter att få fram sidor/posta inlägg och titt som tätt få felmeddelande gör det inte lika trevligt att vara här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PowerMac G5 är det forumet är på (1)

inget ont om den maskinen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

illa att forumet legat nere hela helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
illa att forumet legat nere hela helgen.

Jag håller med. Vi tittar just nu på att köpa in ett par nya servrar som ska ge oss en mångdubbel kapacitetsförbättring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi tittar just nu på att köpa in ett par nya servrar som ska ge oss en mångdubbel kapacitetsförbättring.

JAAAAAaaaaaaaaaaa......

 

Och det nya forumet som utlovats i flera månader?????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
JAAAAAaaaaaaaaaaa......

 

Och det nya forumet som utlovats i flera månader?????

Det ligger inte på denna sida nyår kan jag säga direkt.

Plattformen är inte tillräckligt utvecklad ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Det ligger inte på denna sida nyår kan jag säga direkt.

Plattformen är inte tillräckligt utvecklad ännu.

 

BLAST!!!! :irriteradtjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med. Vi tittar just nu på att köpa in ett par nya servrar som ska ge oss en mångdubbel kapacitetsförbättring.

 

hoppas de nya servrarna inte "faller i glömska" när stormen blåst förbi... "vi tittar på o köpa" låter aningen vagt, antingen tänker man väl köpa in, eller så tänker man det inte?

 

"titta på" låter mer som att man nog inte har råd eller vill skjuta upp det till vidare.. eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag tycker är sniket/bonnigt är att man inte har en person som kan åka in och starta om servern bara för att det är helg. Jisses. Det är 2007 nu och IT tar inte helg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Det jag tycker är sniket/bonnigt är att man inte har en person som kan åka in och starta om servern bara för att det är helg. Jisses. Det är 2007 nu och IT tar inte helg.

Men allvarligt, fick du en hjärtinfarkt av att forumet låg nere eller? Så jädra farligt är det inte när forumet ligger nere... -.-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror forumet har saknat christophe3's spammande det senaste och helt enkelt har rostat ihop :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Jag tror forumet har saknat christophe3's spammande det senaste och helt enkelt har rostat ihop :hihihi:

Så är det nog! :fundersam: Alla minns väl hur fint servern gick när jag spammade :D ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...