Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mår inte forumet bra? Det går tidvis väldigt segt och....


Axelman

Rekommendera Poster

För bara några minuter sedan började forumet gå ruggigt segt för att dö 5 minuter. Det var inte länge sedan den dog förra gången. Har någon tagit tempen nyligen......? :unsure: Så här ska det välan inte se ut.......... :chockadskeptisk:

post-363-1190663102_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar
Det Fixar sig!

 

Det va bara en PC som försökte logga in. :ninja:

 

Nä, det vara bara jag som fastnade i servern med för mastiga inlägg. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För bara några minuter sedan började forumet gå ruggigt segt för att dö 5 minuter. Det var inte länge sedan den dog förra gången. Har någon tagit tempen nyligen......? :unsure: Så här ska det välan inte se ut.......... :chockadskeptisk:

 

Ja, jag såg det just.

Trodde att det var mitt internet som spööökade. post-15957-1190663532_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst MaxGoostShip

Det som tog kraft och tid för servern var att översätta allt i Noollor till Win-Dows,

detta gränssnitt består av kasper-dockor i Win-Dows och de kunde ej läsa på läpparna

över Akustiskt modem.

 

Det slutade 1-0 till Servern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hurra, en komiker kollega. :pompoms:

 

Hej och välkommen till forumet. :geros:

Om jagnu inte har välkomnat dig förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst MaxGoostShip

Att översätta ett par Terrabyte till Noolor för att hjälpa en stackars Arbetsstation (MicroStoft XP "kas-per-teater" Win-Dows) via Aukustiskt Modem är en uppgift värdig en Stor Data som en tidig Mac LCII med extern HD :galetglad: även om det ej finns någon garanti att det fungerar om så ett par års inlärning av mottagaren.

 

Mac är så hjälpsamt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

har inte märkt så mkt av det på senaste, någon enstaka gång. Kanske har de startat om G5:an där uppe på redaktionen? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte posta om jag trycker på svara, så står den bara och tänker. Men när jag tar Snabbsvar så går det bra. Något som är fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A-N-D-R-E-A-S.............................hallööööööö.... iz itt somzing rång witt da Forum? :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag märker jag inga problem.

 

 

Vi har äntligen vaknat till en felfri dag. :propellerbaver::pompoms:

Hurra för positiviteten. :galetglad:

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara ett nytt inlägg visade min "Visa nya inlägg" har det legat nere..måste kolla..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag märker jag inga problem.

 

Konstigt... det borde ju märkas särskilt nu när vi har varit igång så länge............. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu förväntar jag mig att forummotorn blir 6 ggr snabbare efter att mitt ADSL blivit snabbare :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm! Måste väl testa att posta i vanliga svara då.

 

Jodå, verkade normalt.

 

Jag som trodde du medanade filosofiskt och reellt om världen i stort. :deppig:

Är den fortfarande lite trasig då? :ermm:

Kan Bono göra den bättre?

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu förväntar jag mig att forummotorn blir 6 ggr snabbare efter att mitt ADSL blivit snabbare :borstatanderna:

 

Jag har Bredbandbolaget 24 Mbit och ofta när jag ska bläddra i forumet eller posta så tar det sekunder innan det händer något. Ibland kan de ta lång tid.... Går jag ut och kollar MW hemsidan så säger det bara pang! och så är den laddad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss dubbelpostade jag av någon obskyr anledning och när jag skulle redigera gick det inte. så så gjorde jag ett nytt inlägg och trot eller ej så var dubbelpostningen borta och det nya inlägget vär där i stället!?!?!?!?!

Andreas!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det inte så att det skulle komma ett nytt forum med bättre prestanda och features? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det befintliga fourmet sak väl fungera ändå..........? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss dubbelpostade jag av någon obskyr anledning och när jag skulle redigera gick det inte. så så gjorde jag ett nytt inlägg och trot eller ej så var dubbelpostningen borta och det nya inlägget vär där i stället!?!?!?!?!

Andreas!!

 

 

Snabbe ville var där :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg inte att du var där och fingrade!? Man kan ju bli psykiskt snedbelastad..... :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...