Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ishockeytråden


SoccyPowa
 Share

Rekommendera Poster

Sverige vann straffarna med 3-2 🇸🇪🇸🇪🇸🇪

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen var hela VM en #€%&/&%€ plåga med alla reklamavbrott! :irriteradtjej::utskallning:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 timmar sedan, Alix säger:

Fast de vann tydligen inte rättvist. Den avgörande utvisningen var en filmning.

Vad är rättvist i sport? Varför gjorde då inte Kanada flera mål? Hockey är ju en bedömningssport där beslut fattas på millisekunder som påverkar matchen. Det ingår för alla så det är bara att suga i sig! :elaktflin:

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2022-03-02 22:07, Alix säger:

Malin Henriksson, en riktig mjukis som älskar alla underdogs och gärna gör handhjärtan, tycker så här:

 

dump.png.93feb02dde1e410605da4c062d62d413.png

Är det alltså inte ett kollektivt brott som begås? Är det det ryska folket som driver ett krig eller bara en tyrann med uppblåsta drömmar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, mikaellq säger:

Är det alltså inte ett kollektivt brott som begås? Är det det ryska folket som driver ett krig eller bara en tyrann med uppblåsta drömmar?

Alla ryssar är i princip i krig. Vare sig de vill eller inte. Den ställföreträdande principen gäller där du är indragen pga din tillhörighet. 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 minuter sedan, mikaellq säger:

Är det alltså inte ett kollektivt brott som begås? Är det det ryska folket som driver ett krig eller bara en tyrann med uppblåsta drömmar?

Jag skriver om Malin H, inte om Ryssland. Annars ansluter jag mig till det Axelman skrev. Det är inte Putin som dödar tiotusentals ukrainare, civila eller militärer. Han har inte dödat en enda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

51 minuter sedan, Alix säger:

Jag skriver om Malin H, inte om Ryssland. Annars ansluter jag mig till det Axelman skrev. Det är inte Putin som dödar tiotusentals ukrainare, civila eller militärer. Han har inte dödat en enda.

Vi glömmer så lätt i vår inbillade frihet att JAG är osårbar och skyddad som en ö i världens hav. Men världen ser inte sån ut. Har jag oturen att födas i Ryssland gäller rysk lag med dess åtaganden och skyldigheter oavsett om jag gillar det eller inte. Det Putte Putin får för sig drabbar mig och det finns inget jag kan göra åt det mer än att finna mig i det eller fly till ett civiliserat land och hoppas att de tar emot. Varje människa är skyldig att själv tänka och ta ställning. Domen blir alltid hård över dem som flyter med strömmen.

  • Rösta upp 1
  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...