Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ishockeytråden


SoccyPowa
 Share

Rekommendera Poster

Fruktansvärt osporstligt gjort, ut med tre kronor ur spelen säger jag.

Redigerad av GuitarFreak
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo nej helt rent var det ju inte, att ens behöva bli omsudlade av läggmatch. Samtidigt känns det som att man typ skulle kunnat vänta sig ett sånt beteende av typ Kanade eller USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo nej helt rent var det ju inte, att ens behöva bli omsudlade av läggmatch. Samtidigt känns det som att man typ skulle kunnat vänta sig ett sånt beteende av typ Kanade eller USA.

283309[/snapback]

 

Jag tycker det är ovesentligt hurvida Kanada, USA, Ryssland, whatever hade gjort samma sak. Det är sjukt osporstligt gjort... Kul för de som köpt biljetter, de hade lika gärna kunnat stannat hemma och sett Norrsundet - Viksjöfors i division 4.

 

:ThumbsDown: Bengt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja Norrsundet friskt humör, det är det som susen gör :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, såg hur damerna gnugga på i curlingen mot Norge, gick ju bra ju!

 

Å Pernilla höll jag på att skriva, Anja menar jag, å alla skidkillar, vilken dag va??!!

 

Men vad säger ni om Kanadas bortdömda mål då?? Det hade ju ändrat matchens utgång nåt dramatiskt, de kommer väl protestera, har de nån chans att få spela om el nåt tror ni? Eftersom inte domaren ens tittade på videobilderna så gjorde han ett betydelsefullt misstag, och bevis finns, domaren skall ju inte avgöra vem som vinner på det sättet??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jäklar, vilken riktig såndär OS-dag som Olle skulle sagt i Pistvakt.

 

Det lär bli bråk om den där sekvensen angående domarens blåsning eller inte blåsning. På bilderna i slowmotion såg det onekligen ut som att risken finns att det var mål. Har inte haft på tvn ännu i dag, men det lär väl göra sig uppenbart om man börjat i frågasätta det eller inte, lär ju bli en rejäl diskusion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att Sverige gjorde rätt. Varför riskera att åka ut mot Ryssland när man kan säkra avancemang via Schweiz? Helt rätt gjort.

 

Dessutom var det hela ingen läggmatch, lite träning bara.

 

Däremot kommer de att få häcken full i nästa match, inget kul motstånd där inte!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad säger ni om svenska brädåkerskan som misstog sin (el tränarens) mobiltelefon för att vara startsignalen då?? :D

 

Grymt sa grisen.

 

Ser man faran med mobil. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det en mobil som lurade henne?

 

Ja det såg bra dumt ut, lite pinigt för henne nästan. Fast å andra sidan så hade hon ju då en bra ursäkt och inte bara dabbade till hela starten som en annan nybörjare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att Sverige gjorde rätt. Varför riskera att åka ut mot Ryssland när man kan säkra avancemang via Schweiz? Helt rätt gjort.

 

Dessutom var det hela ingen läggmatch, lite träning bara.

 

Däremot kommer de att få häcken full i nästa match, inget kul motstånd där inte!!

283837[/snapback]

 

Om jag hade betalat dyra pengar för att se en OS match så hade jag blivit heligt förbannad av att få den "utbytt" mot en träningsmatch.

Flera av killarna tjänar mer pengar på en sesong än dom flesta människor gör på en hel arbets karriär. Då borde dom vara kapabla att leverera bättre underhållnig även på träning.

Nej då tycker jag att damkronorna visade vägen i sportsligt uppträdande och lojalitet mot åskådarna.

Dom gav inte ens upp upp i finalen fast dom låg under med 4-1 mot Canada. Dom levererade underhållning ända fram till avblåsning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jäklar, vilken riktig såndär OS-dag som Olle skulle sagt i Pistvakt.

 

Det lär bli bråk om den där sekvensen angående domarens blåsning eller inte blåsning. På bilderna i slowmotion såg det onekligen ut som att risken finns att det var mål. Har inte haft på tvn ännu i dag, men det lär väl göra sig uppenbart om man börjat i frågasätta det eller inte, lär ju bli en rejäl diskusion.

283828[/snapback]

 

Om inte annat så kan man väll säga att dom åkte på en blåsnig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, snart är det dags för dom gamle nordamerikanska penningstinna svenskarna att ge sig ut på isen igen då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har i alla fall klarat att skämma ut Sverige som nation.

Inte mycket hedervärt men dom klarade det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har i alla fall klarat att skämma ut Sverige som nation.

Inte mycket hedervärt men dom klarade det.

284610[/snapback]

 

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis oss, det är såhär dom ska spela...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste erkänna att grabbarna jobbade bra idag på att återställa sitt anseende.

Mycket trevligare underhållning dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...