Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ishockeytråden


SoccyPowa
 Share

Rekommendera Poster

Sverige - Lettland sen i dag, hur tror ni det går för herrarna framöver i hockey i dag och sen. Är ju en helt otrolig hysteri om Foppa tycker jag. Dom måste se till o få till smma vilja som damerna annars är dom här diviga proffsen ute på hal is tror jag, det är dom väl ändå, men i alla fall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är ju så jävla lata och slarviga, det var bara Sundin, Påhlsson, Hannula samt Lundqvist som arbetade i förra matchen, de andra åkte ju bara omkring och drällde puck (Alfredsson var nog sämst).

 

Nä, alla måste skärpa sig om det ska bli nån medalj den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Foppa klarar inte en hel match...Är det inte dags för honom och gå i pension ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stora sjärnor dom än är i sina hemmaklubbar så verkar det som att i samma stund dom tar på den gula trekronor tröjan, tar dom oxå på sig den urgamla svenska "ickevinnarmentaliteten". Tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att herrlaget får stryk av damlaget, om de skulle sppela mot varandra. Nästan iallafall

 

För övrigt tycker jag inte att nhl-stjärnorna har i os att göra, om de inte komme rpå plats förrän dagen innan match, och inte är ett dugg laddade då.

OS ska vara något att sattsa mot under en lång tid, inte något som är "kul att va med på", osm jag tycker det verkar vara ibland, när man hör dom prata i TV.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jantelagen lever och frodas... :P

280496[/snapback]

 

Så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahaja, det var Lettland det, men hur går det mot dom "riktiga" lagen mån tro....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här matchen mot Slovakien som pågår nu, är det läggmatch eller är dom bara kass??? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varken såg eller hörde matchen.

 

Jag tror det blir semi, och sen fjärdeplats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här matchen mot Slovakien som pågår nu, är det läggmatch eller är dom bara kass??? :unsure:

282787[/snapback]

eller kanske en kombination av de båda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt tycker jag inte att nhl-stjärnorna har i os att göra, om de inte komme rpå plats förrän dagen innan match, och inte är ett dugg laddade då.

280444[/snapback]

KOnstigt då att de andra lagens NHL-spelare verkar tända...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit så mycket skit dom kommer få om det blir förlust mot Schweiz. Det blir ju som Vitryssland all over again...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KOnstigt då att de andra lagens NHL-spelare verkar tända...

283060[/snapback]

Tänk va bra de hade varit om de vart på plats en vekca eller 2 tidigare då ;)

Åker man på en långresa som den här är för nhl-spelarna (och de flesta andra också) och får en så stor tidsförskjutning, är man itne på top, även om det natrutligtvis bör gå lära sig att hantera det hyfsat bra.

Jag vet itne vilka tider mathcerna går, så det är möjligt att de går på "rätt tid" mot vad de är vana vid ändå, men jag tvivlar på det.

 

 

Jag såg inte matchen mot slovakian, var det en riktig läggmatch, eller spela de bara dåligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte Slovakien matchen var svår att säga. Man hoppas ju att dom spelade dåligt med vilja inte att dom verkligen var så dåliga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk va bra de hade varit om de vart på plats en vekca eller 2 tidigare då ;)

Åker man på en långresa som den här är för nhl-spelarna (och de flesta andra också) och får en så stor tidsförskjutning, är man itne på top, även om det natrutligtvis bör gå lära sig att hantera det hyfsat bra.

Jag vet itne vilka tider mathcerna går, så det är möjligt att de går på "rätt tid" mot vad de är vana vid ändå, men jag tvivlar på det.

Jag såg inte matchen mot slovakian, var det en riktig läggmatch, eller spela de bara dåligt?

283247[/snapback]

 

Jag tror att de inte ansträngde sig eftersom de visste att det inte lönade sig. Enkel mattematik. Hur ska man få folk att att slita livet ur sig när det inte tjänar till något, möjligen skador och mindre ork till den viktiga matchen.................?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte Slovakien matchen var svår att säga. Man hoppas ju att dom spelade dåligt med vilja inte att dom verkligen var så dåliga...

283249[/snapback]

 

 

Jag tror att de inte ansträngde sig eftersom de visste att det inte lönade sig. Enkel mattematik. Hur ska man få folk att att slita livet ur sig när det inte tjänar till något, möjligen skador och mindre ork till den viktiga matchen.................?

283251[/snapback]

Dålig motivation kan ju vara en anledning till att spela dåligt i en match. Slovakien är väll ganska bra på hokey också, så sverige måste väll spela hyfsat rba för att vinna en normal match mot dom.

 

Får hålla tummarna lite inför kvartsfinalen nu då. Ser att den precis börjat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...