Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Film på hur lång kön var på AppleStore Ginza


shaolin

Rekommendera Poster

Hade aldrig ställt mig i en sån kö :) Konstigt bara vad mkt kvinnor det var i den kön motsvarande kö i Sverige hade aldrig dragit så mkt kvinnor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju sjuuuuuuuuuuuuukt lång kö. Var Guinness där och räknade? Någon som vet? Den största folksamling jag känner till var i Indien då 15 miljoner människor samlades.

 

:o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade aldrig ställt mig i en sån kö :) Konstigt bara vad mkt kvinnor det var i den kön motsvarande kö i Sverige hade aldrig dragit så mkt kvinnor.

Såg nån dokumentär om Japanska konsumenter för ett bra tag sedan, där kommenterades just det faktum att japanska unga tjejer bor hemma väldigt länge samtidigt som de jobbar, och därmed är en av de köpstarkaste grupperna på elektronik, t ex mobiltelefoner. Vi får icke glömma att det var i det här landet som Steve Jobs klädde upp sig i kostym(!) och lanserade iMac FlowerPower och Dalmatian… :lol:

 

edit: tvivelaktig stavning av dalmatian B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju lite gekås Ullared stämmning över kön!!!

 

 

De gjorde ett experiment i USA där de ställde 10-12 personer i en kö uten att de köade till någonting (en bluffkö).

 

Helt plötsligt började folk ställa i kön utan att fråga vad de som stod framför köade till!!!! :huh::blink:

:wacko::wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OJ OJ OJ. I japan finns det kloka människor som ställer sig i kön, för att gå in i en appelaffär. Det lär gå bra för appel.

Ha det bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju lite gekås Ullared stämmning över kön!!!

 

 

De gjorde ett experiment i USA där de ställde 10-12 personer i en kö uten att de köade till någonting (en bluffkö).

 

Helt plötsligt började folk ställa i kön utan att fråga vad de som stod framför köade till!!!!  :huh:  :blink:

:wacko:  :wacko:

Hehe den kön hade jag lätt ställt mig i ;) Köer rocks ;) Eller inte :devil:

 

Var ute och handlade julklappar idag det är ju sanslöst att det är såna köer borde finnas VIP kort man kan köpa för en 50papp o sen gö före i varenda kö ;)

 

Givetvis ska ett sådant kort vara mycket dyrare i Sthlm :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ute och handlade julklappar idag det är ju sanslöst att det är såna köer borde finnas VIP kort man kan köpa för en 50papp o sen gö före i varenda kö ;)

 

Givetvis ska ett sådant kort vara mycket dyrare i Sthlm  :D

Og så når nok personer hadde kjøpt slike kort, så må man kjøpe enda dyrere kort (typ VIP+) for å kunne gå foran den køen igjen. :blink:

 

:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ute och handlade julklappar idag det är ju sanslöst att det är såna köer borde finnas VIP kort man kan köpa för en 50papp o sen gö före i varenda kö ;)

 

Givetvis ska ett sådant kort vara mycket dyrare i Sthlm  :D

Og så når nok personer hadde kjøpt slike kort, så må man kjøpe enda dyrere kort (typ VIP+) for å kunne gå foran den køen igjen. :blink:

 

:P

Det finns ju alltid de som inte skulle köpa ett sånt kort ;) Så de skulle man ju gå före hehe ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många tangenter finns på ett japanskt tangentbord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång kö har ni i nuläget utanför den lokala biografen?

ca. 50 meter här i Karlstad. Konstiga typer, det är ju svinkallt. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Poca: Inte fler än på vårt.

 

Helt otroligt lång kö förresten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju folk som hade med sej småbarn, måste varit ett h****** speciellt om man har flera och dom börjar bråka. En 6, 7 åring lär knappast tycka det är kul att stå i timtal i en kö. Jag skulle aldrig tagit med mej ett barn dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var förbi när PC-CITY hade premiär i sommras. De sålde bl.a. T610 för 1 990 kr, och eMac för 4 995 kr... jag vände dock bums när jag såg kön, den var kanske 150 m lång... jag pratade med en kille som hade vart inne och handlat, han hade köat i 2,5 tim. Då kan man ju fråga sig om de som stod sist i "the longest line" i huvud taget kom in den dagen!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...