Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Gröna "Go to first unread"-pluttar kommer och går i Safari


Axelman

Rekommendera Poster

Sista tiden så har de gröna pluttarna plötsligt visat sig fast jag har nyss läst tråden. Nu fanns ingen där fast det var en bunt jag inte läst..... detta har jag inte hört talas om förut. Var ska man skruva? :fundersam:

 

Bifogar en bild för att klara ut evt funderingar om vilken plutt det är frågan om ..... :borstatanderna:

post-363-1190563639_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT:

Tack för "grön plutt"-tipset, visste inte var de betyder.

/OT

 

Inte en aaaaaning, men tror tråden passar bättre i "Diskutera forum & webb", eller vad det heter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT:

Tack för "grön plutt"-tipset, visste inte var de betyder.

/OT

 

Inte en aaaaaning, men tror tråden passar bättre i "Diskutera forum & webb", eller vad det heter.

 

Jag tänkte att problemet är webbläsarrelaterat och det står under Internet & e-post:

"Webbläsare, mejlprogram och liknande program diskuterar vi här."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har ett tips...............? :)

 

10.3.9

Safari 1.3.2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem i FF, så det är nånting från forumets sida skulle jag tro...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista veckorna har jag varit hemma och sjuk så jag har tillbringat mer tid är vanligt här. Jag har upplevt forumet som tidvis segare än segt och någon gång har forumet också kommit offline. Det kanske hör ihop.......? Det är mycket irriterande när man gjort en sökning och plötsligt är alla gröna pluttar på plats eller borta... man tappar ju orienteringen.... :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...