Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Stores i New York?


Hilding83

Rekommendera Poster

Min kusin ska till New York nästa vecka och jag har då självklart lagt en beställning på en iPod Touch av honom. Men vart hittar man en lättöverskådlig karta över Apple butikerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns väl bara 2 Apple Stores i NY, en på Fifth Avenue och en i Soho. Troligen kan du dock köpa Apple-produkter på många fler ställen än dessa. (Jag försökte få upp karta via yellowpages.com, men fick inte upp den sidan, kanske någon annan har bättre länk?)

 

Edit: Enkel karta: http://www.apple.com/retail/fifthavenue/map/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den på Fifth ligger ganska högt upp... nästan vid Central Park har jag för mig..,

 

Ett tips är att bege sig till B&H som är en grym butik med elektronik och självklart Apple grejer... dessutom hyffsat billigt... apcool butik faktiskt.. man beställer vad man vill ha av en säljare i butiken och får ett nummer som man säger i kassan och sen kommer prylarna på ett band i taket åkandes fram till kasssan... alla anställda är judar med de klassiska korkskruvarna och allt... Ligger i korningen W34st & 9th ave nära empire state...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack alla för hjälpen, nu ska han allt hitta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lättast är AppleStore på 5th avenue och 58:e gatan, precis i sydöstra hörnet av Central Park. Öppet dygnet runt och väldigt cool glaskub. Var där förra helgen senast ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, härligt!

Köpte du nått när du var där då? Dollarn är ju duktigt billig nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...