Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Lördagskul: Se Steve Ballmer presentera Windows 1.0!


Axelman

Rekommendera Poster

Frågan är vilken typ av knark han går på..................? Man kan inte hjälpa att man tänker på Steve jobs presentationer....... det är megaljusår emellan dem....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem mins inte hans Baloodans...? Denne man leder Microsoft. Det förklarar allt. :totaltgalen: :totaltgalen: :totaltgalen:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är vilken typ av knark han går på..................? Man kan inte hjälpa att man tänker på Steve jobs presentationer....... det är megaljusår emellan dem....

 

Fasen vad bögigt han låter där... (Jag hoppas att bögar här på forumet - om det finns bögar här - inte känner sig diskriminerande... )

 

Vem mins inte hans Baloodans...? Denne man leder Microsoft. Det förklarar allt. :totaltgalen: :totaltgalen: :totaltgalen:

Ballmer är allvarligt sinnerubbad (om han har något)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kollade lite mer på YT och hittade denna pärla....Frankenstein goes Steve Ballmer..... garanterat garv!! :totaltgalen: :totaltgalen: :totaltgalen: :totaltgalen: :totaltgalen: :totaltgalen: :totaltgalen: :totaltgalen:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.youtube.com/watch?v=C5oGaZIKYvo

 

 

Gillar Ballmers argument varför iPhone inte kommer bli populär:

"- Well, it doesn´t have a real keyboard"

 

Känner på mig att han kommer få äta upp allt det han påstår:

"- We´re unique.." Yeah right, Vista säger jag bara.

 

 

Annars är han rätt underhållande att lyssna på :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OM man skriver som nedan kommer YouTube upp så fint....

post-363-1190470853_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OM man skriver som nedan kommer YouTube upp så fint....

Och om man använder code-taggarna kan man skriva ut det också, utan bild :P

[yt]C5oGaZIKYvo[/yt]

 

Så här blir Exdiaqs video då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig blir han en figur som får representera hela det amerikanska marknads-tänket!

 

Dock väldigt underhållande att lyssna på he he

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men någon jäkla bra egenskap måste han ha. Annars skulle han aldrig kommit så långt som han gjort. Besitter nog ett jävla fint affärssinne i den mannen skulle jag tro.

 

Sedan att han lever sig in i sin värld lite alltför mycket ibland är bara kul :D !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Han tjänar väl bra med pengar fast att han är så där knäpp?

 

tjaa, han lyckas ju iaf bli chef och driva ett av världens största och mest kända företag så helt bakom flötet som affärsman är han nog inte.

 

den sociala biten.... :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om han inte är medicinerad för sina besvär, bör han söka läkare genast. :chockadskeptisk:

Jag menar inte detta elakt, utan som en klinisk underbyggd reflektion. post-15957-1190486304_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men någon jäkla bra egenskap måste han ha. Annars skulle han aldrig kommit så långt som han gjort. Besitter nog ett jävla fint affärssinne i den mannen skulle jag tro.

 

Sedan att han lever sig in i sin värld lite alltför mycket ibland är bara kul :D !

 

Denna tråden är enbart till för att roa..... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...