Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

YouTube slutade fungera för en kvart sen?


thevil

Rekommendera Poster

För en liten stund sedan bestämde sig YouTube för att sluta fungera. Istället för att visa någon lustig video så visas bara en dialog med texten "YouTube not available." upp. :huh:

 

Jaha, så hur fixar man det enklast? De två filmerna som jag hade i "History" och en tidigare bokmärkt film går fortfarande att se. YouTube har funkat fint som fisken tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, det är lite underligt. Ungefär femtio pers runt om i världen (med olika upplåsningsmetoder för YT) har råkat ut för att det slutar fungera.

 

För oss som det inte fungerar för svarar YT-servern med:

 

GET /feeds/standardfeeds/most_viewed?start-index=1&max-results=25&format=2,3&time=all_time HTTP/1.1

User-Agent: CFNetwork/152.4

Accept: */*

Accept-Language: en

Accept-Encoding: gzip, deflate

Authorization: GoogleLogin auth=AIwbFAQwMD1R5S6g_8bhz7NIWFhbIebvcZV49n8QlbCsVuTe5H7bn6mkFkBs72Ksq5tDTi6XgDZhRZ_Yel-ejXi-1yE-s8BrOIuj8_Tx2cVy3QPF1R33GN-VEngA0oJV69fTAjt1yyCATjnfScjVgQTmqum2NrQwhk1pGh1gSBzL3PrqmeI4SDo3lCTPNSxcfjXYoJLf0J1f8sc8uUO4KDpBnxhEmr_Zi1F2Axn-oOFPKtJPcBFERo4KrPIzxnCBa4AD7kvcPvmei20SoRRFU2uf41mmtxpZCQ

Host: gdata.youtube.com

Connection: keep-alive



HTTP/1.1 401 Token invalid

WWW-Authenticate: GoogleLogin realm="https://www.google.com/youtube/accounts/ClientLogin", service="videoonline"

Content-Type: text/html; charset=UTF-8

Cache-control: private

Content-Length: 149

Date: Fri, 21 Sep 2007 22:09:32 GMT

Server: GFE/1.3

 

Nu funkar det igen. Tjusigt. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Jadu, datavärlden kan spela spratt med en. Jag gick in på You Tube för 3 minuter sedan och kom in bums. Jag tog en dump, se själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jadu, datavärlden kan spela spratt med en. Jag gick in på You Tube för 3 minuter sedan och kom in bums. Jag tog en dump, se själv.

Heh tror tyvärr du misstolkat det lite :unsure: , det är iPhone det handlar om =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt funkade inte heller igår men nu så funkar det kanon-bra igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...