Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med iPhone aktivering


bruhn

Rekommendera Poster

Sitter i USA med min nyinköpta iPhone och följer upplåsningstipsen som finns på www.hacktheiphone.com och är på steget där man ska föra över upplåsningsfilen till iPhone via Fugu. Jag skriver in den IP-adressen som telefonen har och allt stämmer enligt mallen på www.hack... och programmet connectar till iPhonen men ingenting mer händer. Efter 30 sekunder så återgår programmet till det stadie att man ska trycka connect igen. Vad kan felet vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föregående inlägg är inte längre mitt problem. Jag misslyckades med min första aktivering med AnySim och får ni bara meddelandet: Unlock failure, couldn't find bites to pach. Vad jag förstår så måste jag göra en total återställning på hela iPhonen och det räcker tydligen inte bara med att köra den genom iTunes. Stämmer det?

 

 

Behöver hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja d stämmer bra har också läst det att om du e inne på ditt andra försök och kör då anysim så får man det meddelandet. Tydligen ska d inte räcka med itunes återställning utan man ska göra något annat klydd. tyvärr så har jag tabbat bort sidan i denna jungel av guider men jag återkommer om ja hittar den. Men annars finns d andra metoder att låsa upp den bara testa en annan guide

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja d stämmer bra har också läst det att om du e inne på ditt andra försök och kör då anysim så får man det meddelandet. Tydligen ska d inte räcka med itunes återställning utan man ska göra något annat klydd. tyvärr så har jag tabbat bort sidan i denna jungel av guider men jag återkommer om ja hittar den. Men annars finns d andra metoder att låsa upp den bara testa en annan guide

 

Lust att länka till den mest enkla? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som kan hjälpa mig att låsa upp min telefon? Ingenting jag provar fungerar. Om någon kan ge mig vägledning så skulle det vara väldigt bra. För nu sitter jag med en iPhone som inte duger till knappt någonting. Som ni ser i ovanstående inlägg så har jag kört AnySim och det har inte fungerat och jag måste återställa iPhone så att det blir en "virgin-iphone"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...