Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte synca med min Nokia 6600!


ekstam

Rekommendera Poster

Blir lite irriterad..

 

Powerbooken hittar ju uppenbarligen min telefon (via IrDA), men jag kommer inte åt den via isync?

Finns det något annat program/sätt att tillgå?

 

post-18099-1190397114.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Störande! :(

Så fort jag försöker hitta på någonting som möjligen skulle kunna ansluta till telefonen så bryter den bara strålen och stänger av IR på telefonen.. ??

 

post-18099-1190656400_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Säker på att man kan synka med IR med iSync... tror nämligen det bara fungerar med Blåtand och i med vissa modeller usb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen aning. Hur som helst så bryts IrDA-signalen när jag söker efter nya enheter.. så någon koppling måste det nog finnas där? Har ingen BT i powerbooken.. lite synd. Får nog bara låta det bero och strunta i det. Orkar inte köpa en BT-adapter bara för att synca mobilen.. ville bara se om det fungerade..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, du har inte bluetooth!

Då har du problemet där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, du har inte bluetooth!

Då har du problemet där.

 

mmm, via Ir var det som sagt.. :)

"Powerbooken hittar ju uppenbarligen min telefon (via IrDA), men jag kommer inte åt den via isync?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm, via Ir var det som sagt.. :)

"Powerbooken hittar ju uppenbarligen min telefon (via IrDA), men jag kommer inte åt den via isync?"

Trodde att du menade att de borde hitta varandra med bt eftersom de hittade varandra med ir, eftersom iSync inte synkar några telefoner med ir.

post-16024-1190892342.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste att du inte tyckte det var värt med en usb-bluetooth, tipsar om en ändå...

Finns billigt här..

post-16024-1191331992.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...