Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tunn MacBook i aluminium påväg


caktusaurus

Rekommendera Poster

9 to 5 rapporterar att de har info om nya bärbara datorer från Apple. Denna gången handlar det om en slimmad aluminiummodell, troligtvis den nya revisionen av MacBook men möjligtvis den beryktade ultratunna Pro-modellen.

 

Länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj oj...så spännande. ny design lär komma nu när imacen och iphone/ipod startat omarbetningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kan det komma att släppas då?

 

Den frågan kan ingen svara på, Apple håller sånt hemligt in i det sista.

Så har det alltid varit med Apple

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den frågan kan ingen svara på, Apple håller sånt hemligt in i det sista.

Så har det alltid varit med Apple

 

Spännande... men också lite trist - man kan ju aldrig planera sina inköp för att slippa d'oh-ögonblick! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månne....MÅNNE den få riktigt grafikkort... snälla...SNÄLLA Apple...... :pinch:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas dom visar upp den på Paris Expot och att det får ett vettigare grafikkort och Santa Rosa.

 

Orkar inte vänta längre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant.

Bara det inte blir en massa barnsjukdomar och skräp med den också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter intressant...får vänta o se tror att den kommer släppas samtidigts som leopard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter intressant...får vänta o se tror att den kommer släppas samtidigts som leopard

Hoppas det! Hoppas också på att Apple skär ner rejält på vikten. Drömmen är en 1-kilos-mac! :rolleyes: Priset får de såklart också dumpa, men det tycker jag inte är lika viktigt. Sen får de gärna iofs dröja några månader så jag har lite deg också... kanske till jul... :jultomte:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter intressant...får vänta o se tror att den kommer släppas samtidigts som leopard

 

 

 

Hoppas INTE det! För då blir jag lack :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kan det komma att släppas då?

Vore väl korkat att släppa nya modeller nu när Leoparden ligger runt hörnet med en hög nya funktioner, med lite tur exempelvis multitouch ^ekstam^, som skulle kunna göra den toktunn, dumpa tangentbordet.

 

Eller så är det bara så tråkigt att först nu har Apple lärt sig bygga bra lapptoppar av Inteldelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MacBook i ALU är ju jätte coolt ju! Så håller den säkert längre för den inte är gjord av någon skitplast

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som gått och spanat på Macbook jättelänge nu, får väl vänta lite till då känns inge lönt att köpa en nu. Trodde nästan att dom skulle uppgradera med tanke på att macbooken är det enda som inte riktigt passar in i sortimentet nu. Designmässigt dvs... usch va jobbigt.. vill inte vänta :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som gått och spanat på Macbook jättelänge nu, får väl vänta lite till då känns inge lönt att köpa en nu. Trodde nästan att dom skulle uppgradera med tanke på att macbooken är det enda som inte riktigt passar in i sortimentet nu. Designmässigt dvs... usch va jobbigt.. vill inte vänta :P

 

 

Tror att Mr Jobs kommer prata om den och säga dom magiska orden: Starts shipping during the realese of Leopard!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att Mr Jobs kommer prata om den och säga dom magiska orden: Starts shipping during the realese of Leopard!

 

Hoppas snarare det är redan på tisdag :P

 

EDIT: skrev helt fel heh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas dom släpper den innan Leopard, för jag orkar inte vänta längre. Eller att dom släpper den i samband med Leopard.

 

Det värsta är att dom har sagt att Leopard släpps i oktober, men det kan ju vara allt från den första till den sista. BLÖH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS. Någon snäll moderator skulle gärna få flytta in pollen till denna tråd istället, fick inte till redigeringen av tråden :o DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Happ då fick man problem, jag som hela tiden planerat att köpa en Macbook då Leopard släpps. Vad talar för att den ska hottas up redan på tisdag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Happ då fick man problem, jag som hela tiden planerat att köpa en Macbook då Leopard släpps. Vad talar för att den ska hottas up redan på tisdag?

 

Egentligen inte så mycket faktiskt. Det har inte varit någon keynote där de senaste två åren, och det verkar inte bli någon den här gången heller. Och en ny omdesignad Mac kräver nästan att presenteras på scen... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...