Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

That´s it!


Landberg

Rekommendera Poster

fast toyota om någon har ju extremt bra rykte bland bilägare för att aldrig gå sönder

 

Varför har man då Toyotaverkstad.... :hihihi: ...skämt å sido. Vad jag menar är att man lyckas bättre än västerländska biltillverkare som mjg säger och oerhört mycket bättre än USA-tillverkade bilar. Men visst går de sönder och krånglar!! Här är ett exempel på en Toyotaägare från ViBilägares Felanmälan. Nu har de en ny hemsida så det saknades en hel del gamla inlägg med rasande människor med rasade Toyotabilar..... Varför svävar jag ut i OT? För att ge lite perspektiv....

post-363-1190472347_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hela tiden haft känslan av att MacBook är en lågbudgetutgåva.

 

Så många fel som rapporterats om den sedan den kom ut har fått mig till att vara skeptisk till köp.

Ändå for jag till en butik nyligen för att titta på den en gång till, men får omgående samma känsla av att: Nej, denna vill jag inte ha!

Inte bara macbook, macbook pro är en katastrof med och det är ändå inte lågbudget. =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte bara macbook, macbook pro är en katastrof med och det är ändå inte lågbudget. =/

 

 

Det är möjligt att du kan ha rätt, en av anledningarna till att jag vilar med inköpet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...