Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Smygkolla nr 8/2007


Anna Muller

Rekommendera Poster

Ah..omslaget ser trevligt ut..

 

Trådlöst hemma..det kan man tolka på olika vis... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är den andra tolkningen då :P ?

 

Tänk dig att du precis gått ur duschen.. :)

 

".. inte en tråd på kroppen.."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Excel vs Numbers 965 - 1. KO i andra ronden (I layout vinner Numbers i allt annat Excel). Men vi hoppas att version 4 av Numbers är något att räkna med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp självklart räknar vi med att numbers skall växa i storebrors kläder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk dig att du precis gått ur duschen.. :)

 

".. inte en tråd på kroppen.."

 

Eller att du inte har fungerande internet och då inte kan läsa en ända tråd på forumet. :detvarintejag:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finfin tidning hittade hem till DCLXVI igår :skondans: mmm man blir ju inte mindre sugen på iMac :detvarintejag:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Carlisle_united

Jahapp... Tidningen verkar ha kommit på grova villovägar efter min flytt.

 

Och att ringa och ändra adressen hos IDG är ju lönlöst... hutlös vänte tid.

kommer inte tidningen på måndag bär det av till posten för att hota brevbäraren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja ha en bra anledning till att köpa MacWorld i butik. Jag har tröttnat på att inte få ut något extra när jag lägger ut pengar på en prenumeration.

 

Alla nyheter ligger uppe på hemsidan, perfekt så att man alltid är uppdaterad. Och så får man ju några sidors fyllning också när man trycker in samma saker i tidningen.

 

Alla artiklar kommer upp på hemsidan, antingen innan tidningen kommer eller kort därefter. Det spelar ingen roll om det är en programguide eller test. Även de allra tydligaste "stoppa in kontakten i väggen"-guiderna kommer upp ett antal gånger för att övertyga alla om att sladden verkligen ska sitta i.

 

När ledarna också trycks ut på hemsidan finns det inte längre någon mening med att köpa tidningen.

Kanske skulle vara för att få tips på hur man lägger ner ohemult mycket pengar på trådlöst nätverk i en trea. Och bränna pengar kan jag göra utan en guide. (denna guide kommer nog upp på hemsidan inom kort)

 

Kan man få en vettig anledning att fortsätta läsa tidningen? Så att det blir lönt att ta bort plasten från tidningen i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja ha en bra anledning till att köpa MacWorld i butik.

 

Om man hittar hit till sidan lite då o då, finns det ingen vidare större anledning o köpa tidningen numera tycker jag, känns som tidningen riktar sig till de som inte hänger med här, eller inte har så stor koll på macvärlden än.

För min del passar det fint, då jag efter senaste prenumerationen kommit fram till att papperskopior ändå är överflödigt tidstjuveri som utöver o belasta pappersförbrukningen även kostar onödiga pengar! Allt finns på nätet ändå & I'm happy! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...