Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jochum


ackiboa

Rekommendera Poster

Jag skriver sällan något här, men brukar skumma igenom trådrubriker och dyker ibland ned i vissa ämnen. Fler än en gång har jag noterat att Jochum är den som lockar till läsning. Förutom de ofta balanserade svaren och kommentarerna så finns en intressant mix av egna trådinitiativ.

 

Jag uppskattar Jochums frågeställningar som sällan är av standardkaraktär. Med några enkla rader skulle jag, om det fungerar, vilja ge dig stöd i dina ansträngningar att fortsatt hitta det där lilla extra och småkluriga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj hoppsan! Gissa att jag undrade när jag såg mitt namn som rubrik. :)

Men tack, det var hemskt snällt skrivet.

Och försök medverka lite mer själv, vad jag minns har det alltid varit läsvärt, och bra tror jag oftast om jag minns rätt. :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj hoppsan! Gissa att jag undrade när jag såg mitt namn som rubrik. :)

Men tack, det var hemskt snällt skrivet.

Och försök medverka lite mer själv, vad jag minns har det alltid varit läsvärt, och bra tror jag oftast om jag minns rätt. :geros:

 

You are the Man Jochum, jag vill haaaaa din selma, det ser så gott ut :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några månader kvar bara, sen blir det semlor av! :)

 

 

Kanske ska tillägga att det finns många här som är värda liknande oden, eller mer rentav, och vi är alla lite olika och det gör det ju extra roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För en gångs skull måste jag hålla med Ackiboa! Jochum har verkligen ofta spännande vinklar och funderingar i ämnen som dyker upp här. Det är inte heller sällan man får sig ett gott skratt när man läser hans inlägg och då menar jag inte att jag skrattar åt honom, utan åt hans skojsamheter eller ibland oförställda naivism.

 

 

 

 

 

(Samtidigt vill jag ge en uppmuntrande eloge åt Ackiboa för att han visar att han kan annat än att gratulera partiet och den store, blåe ledaren. ;))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer med alld, och måste tillägga:

 

Vi får inte glömma hans enastående smak vad det gäller både datorer och bilar! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...